2009-03-08, 13:17
Medlem
tjena!
detta kmr bli en mindre tripprapport men de e alltid någon
första rapporten men ta de inte lugnt med kommentarerna

Kön: Man
Ålder:18
Set & Setting: Kompis hemma,
Vikt: 65kg

Japp allt börja hos polaren, vi hade softat där ett tag sätta o googlade massa skoj sen kom de upp i hjärnan, vi måste göra en haschkaka!
vilken snilleblixt jag började googla grejen och kom in på haschkokboken, och såg haschkaffe enkelt o bra tänkte jag(A)

Vi gjorde som de stod hällde ner lite hasch, (ingen aning om hur mkt de kan varit)
men de skulle komma senare.
Jag rörde om allt smakade, helvete vad varmt de var.
Tryckte ner de snabbt som fan även fast de var varmt smakade gott men konstigt.

Tiden gick inget hände blev lite ledsen, satte mig vid datorn och googlade stod att de kunde komma rus först 2 timmar efter och kraftit, oj tänkte jag:S
Jag trodde dock inget skulle hände hade inte haft i mycket trodde jag, tänkte inte mer på det dådå.

Kom hem gjorde min vanliga ritiun, satte mig och spelade.
va lika kul som vanligt
Åt lite mat o samma igen , spelaspelaspela.

Satt där kände att ja blev alldels varm i kroppen, de pirrar som fajn.
allt börjar snurra lite grann och börjar spela mer oseriöst och kan verkligen inte kocentrara mig.
Jag springer runt som en galning där ute på slagfältet tänker jag. tänkte om allt detta kunde vara riktigt det skulle vara häftigt.

Jag fortsatte även spela efter det ett tag innan ja begav mig på nya äventyr.

Ursäkta mig för att den var så kort men ja kmr inte ihåg jätte mkt och de jag ville meddela var att jag just hade druckit kaffe me hasch...:P

jah, kommentera god or bad!
Citera
2009-03-08, 13:37
Medlem
Ralledenfetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba

hahaha xD
Citera
2009-03-08, 13:38
Medlem
azerbadjans avatar
Sämsta skit jag någonsin lät. Tur att du är ett troll.
Citera
2009-03-08, 13:39
Medlem
st0n3rs avatar
Du kan inte vara seriös med denna "rapporten"?
Citera
2009-03-08, 13:47
Medlem
king hippos avatar
Citat:

Ursäkta mig för att den var så kort men ja kmr inte ihåg jätte mkt och de jag ville meddela var att jag just hade druckit kaffe me hasch...:P

lol!
Citera
2009-03-08, 14:04
Medlem
Harikiriis avatar
Jaha?
Citera
2009-03-08, 14:20
Medlem
pebs avatar
Haha fan vad dålig. Seriöst, du har ju knappt beskrivit något rus alls mer än "varm i kroppen" "kunde inte koncentrera mig"

Nää, Du får fan inget betyg alls, sorry.

EDIT: Välkommen till FB därimot!
Citera
2009-03-08, 14:29
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Rapport

Kolla lite på andra rapporter som har fått högt betyg, och försök efterlikna dem lite (inte skriva precis som dom, man använda dem som mall) så skall du nog se att det blir bättre.

Kontrolläs innan du postar också, för det var faktiskt lite svårt att greppa vad du menade.

Lycka till nästa gång
Citera
2009-03-08, 15:56
Medlem
Ungefär av samma klass som killen som gnuggade sig mot farmors hampavävda gungstol.
Citera
2009-03-08, 17:12
Medlem
bra "rapport"!
Citera
2009-03-08, 17:35
Medlem
Nazipolizeis avatar
jaså Haschcoffe har varit i farten igen, haha han är helt cräjzy den där snubben... spec när han druckit haschcoffee
Citera
2009-03-08, 17:42
Medlem
mongomanishs avatar
Det är sånna här rapporter som får en att sluta läsa i tripp och rusrapporter-tråden. Du beskriver knappt ruset över huvud taget, du berättar inte någom som helst mängd, eller vad som händer under de ungefär 8timmarna(?) som du bör ha varit bäng om du gjort rätt.

TS skulle du personligen tycka denna rapport var bra? Läs igenom inlägget innan du skickar och försök vara lite självkritisk.

Betyg: 0/5
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in