tjena!
detta kmr bli en mindre tripprapport men de e alltid någon
första rapporten men ta de inte lugnt med kommentarerna
Kön: Man
Ålder:18
Set & Setting: Kompis hemma,
Vikt: 65kg
Japp allt börja hos polaren, vi hade softat där ett tag sätta o googlade massa skoj sen kom de upp i hjärnan, vi måste göra en haschkaka!
vilken snilleblixt jag började googla grejen och kom in på haschkokboken, och såg haschkaffe enkelt o bra tänkte jag(A)
Vi gjorde som de stod hällde ner lite hasch, (ingen aning om hur mkt de kan varit)
men de skulle komma senare.
Jag rörde om allt smakade, helvete vad varmt de var.
Tryckte ner de snabbt som fan även fast de var varmt smakade gott men konstigt.
Tiden gick inget hände blev lite ledsen, satte mig vid datorn och googlade stod att de kunde komma rus först 2 timmar efter och kraftit, oj tänkte jag:S
Jag trodde dock inget skulle hände hade inte haft i mycket trodde jag, tänkte inte mer på det dådå.
Kom hem gjorde min vanliga ritiun, satte mig och spelade.
va lika kul som vanligt
Åt lite mat o samma igen , spelaspelaspela.
Satt där kände att ja blev alldels varm i kroppen, de pirrar som fajn.
allt börjar snurra lite grann och börjar spela mer oseriöst och kan verkligen inte kocentrara mig.
Jag springer runt som en galning där ute på slagfältet tänker jag. tänkte om allt detta kunde vara riktigt det skulle vara häftigt.
Jag fortsatte även spela efter det ett tag innan ja begav mig på nya äventyr.
Ursäkta mig för att den var så kort men ja kmr inte ihåg jätte mkt och de jag ville meddela var att jag just hade druckit kaffe me hasch...:P
jah, kommentera god or bad!
detta kmr bli en mindre tripprapport men de e alltid någon

första rapporten men ta de inte lugnt med kommentarerna

Kön: Man
Ålder:18
Set & Setting: Kompis hemma,
Vikt: 65kg
Japp allt börja hos polaren, vi hade softat där ett tag sätta o googlade massa skoj sen kom de upp i hjärnan, vi måste göra en haschkaka!
vilken snilleblixt jag började googla grejen och kom in på haschkokboken, och såg haschkaffe enkelt o bra tänkte jag(A)
Vi gjorde som de stod hällde ner lite hasch, (ingen aning om hur mkt de kan varit)
men de skulle komma senare.
Jag rörde om allt smakade, helvete vad varmt de var.
Tryckte ner de snabbt som fan även fast de var varmt smakade gott men konstigt.
Tiden gick inget hände blev lite ledsen, satte mig vid datorn och googlade stod att de kunde komma rus först 2 timmar efter och kraftit, oj tänkte jag:S
Jag trodde dock inget skulle hände hade inte haft i mycket trodde jag, tänkte inte mer på det dådå.
Kom hem gjorde min vanliga ritiun, satte mig och spelade.
va lika kul som vanligt

Åt lite mat o samma igen , spelaspelaspela.
Satt där kände att ja blev alldels varm i kroppen, de pirrar som fajn.
allt börjar snurra lite grann och börjar spela mer oseriöst och kan verkligen inte kocentrara mig.
Jag springer runt som en galning där ute på slagfältet tänker jag. tänkte om allt detta kunde vara riktigt det skulle vara häftigt.
Jag fortsatte även spela efter det ett tag innan ja begav mig på nya äventyr.
Ursäkta mig för att den var så kort men ja kmr inte ihåg jätte mkt och de jag ville meddela var att jag just hade druckit kaffe me hasch...:P
jah, kommentera god or bad!