• 1
  • 2
2009-03-07, 11:43
Medlem
flyingpenguins avatar
https://www.flashback.org/showthrea...=820154&page=2
O.G vs Janne Axelsson

Har JA blivit hotad eller gjort ett uttal?
Tråden spårade ur och inga bra svar han ges...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=388290
Tråden låstes februari 2007 eftersom frågorna var många men JA:s svar lyste med sin frånvaro.

Och övrigt skvaller av annan karaktär mottages tacksamt Som man bäddar får man ligga, och inte samarbetar väl moderatorerna med JA eller har en egen säkerhetsavdelning som i aprilskämtet https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=143 så man inte får ha trådar om FB:s grundare?
Citera
2009-03-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyingpenguin
https://www.flashback.org/showthrea...=820154&page=2
O.G vs Janne Axelsson

Har JA blivit hotad eller gjort ett uttal?
Tråden spårade ur och inga bra svar han ges...

Han gjorde ett uttalande i Nyheter24. Sök så skall du finna. Personligen tycker jag att det där är historia nu...
Senast redigerad av Karate Kenta 2009-03-07 kl. 11:59.
Citera
2009-03-07, 11:58
Moderator
Oddballs avatar
Tänk på att det är mot regel 1.06 att sammankoppla IRL-identiteter med nick här på FB.
Citera
2009-03-07, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tänk på att det är mot regel 1.06 att sammankoppla IRL-identiteter med nick här på FB.

Jag får bara fråga, Jan Axelsson är Flashbacks grundare va?
Citera
2009-03-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss

Ja.
Citera
2009-03-07, 18:30
Medlem
flyingpenguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Ehh, jo det är han. Man undrar vad som driver honom; ett oerhört pathos för icke-censur oavsett om det är extrema naziståsikter, diskussioner om pedofili, drogromantik eller andra högst kontroversiella ämnen? Eller om det är pengarna från annonserna och "berömmelsen"? Eller bara en datorintresserad kille, eller en snorunge (när han startade) som gillar att vara obstinat? Och det vore intressant och veta vad han gör nu om om han själv är involverad i forumen?

Citat:
-Oddball
Ber om ursäkt, var inte meningen att bryta mot den regeln
Citera
2009-03-07, 19:56
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyingpenguin
Ehh, jo det är han. Man undrar vad som driver honom; ett oerhört pathos för icke-censur oavsett om det är extrema naziståsikter, diskussioner om pedofili, drogromantik eller andra högst kontroversiella ämnen? Eller om det är pengarna från annonserna och "berömmelsen"? Eller bara en datorintresserad kille, eller en snorunge (när han startade) som gillar att vara obstinat? Och det vore intressant och veta vad han gör nu om om han själv är involverad i forumen?

-Oddball
Ber om ursäkt, var inte meningen att bryta mot den regeln

Jag är ju inte moderator i den här forumdelen... Ville bara få andra att tänka på att inte sitta och sammankoppla användare här på FB med Jan Axelsson eftersom sånt bryter mot FB:s regler och kan straffas hårt (1.06/Outning).

Till din första kommentar: jo, jag är tämligen säker på att han drivs av "det fria ordet" och lagen om att vi har åsiktsfrihet. Efter att ha läst december-/januarinumret av tidningen Filter så är jag helt övertygad om att så är fallet.

Verkar ju hursomhelst vara en riktig hedersknyffel och en riktigt skön snubbe.
Citera
2009-03-07, 19:58
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Verkar ju hursomhelst vara en riktig hedersknyffel och en riktigt skön snubbe.

Har du träffat honom?

Jag tycker att han verkat tröttna. Det är många år sen Flashback var något att komma med. Forumet är det som folk förknippar med Flashback och det är ju Axelsson inte inblandad i...
Citera
2009-03-07, 21:20
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Har du träffat honom?

Jag tycker att han verkat tröttna. Det är många år sen Flashback var något att komma med. Forumet är det som folk förknippar med Flashback och det är ju Axelsson inte inblandad i...

Han håller på med ett helt annat projekt som du snart kommer att få se mer av.
Citera
2009-03-07, 21:32
Medlem
b0gfettos avatar
Han var kalasfull på Slussens tunnelbanestation några veckor efter vi varit på rättegången FB vs pedofil där FB torskade. Han var på väg mot bussarna så han kunde åka hem till Finntorp där han bodde då förmodligen.
Citera
2009-03-07, 21:37
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han håller på med ett helt annat projekt som du snart kommer att få se mer av.

Var har du läst det?
Citera
2009-03-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Var har du läst det?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=826251
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera