• 1
  • 2
2003-09-28, 21:03
Medlem
de kanske är möjligt? fast jag tyckte han såg normal ut längre fram i filmen.
Citera
2003-09-28, 21:15
Medlem
überlords avatar
då vete fan...
Citera
2003-09-28, 21:23
Medlem
Jag har inte ett bra svar på det men jag har sett det förut i andra porr filmer att kuken var helt jäkla kritvit... Men eftersom jag inte vill skapa en ny tråd bara för en fråga som relaterar med färg på könsorgan, så är jag nyfiken på varför en del tjejer har bruna fittor, runt om liksom... De behöver inte vara för att tjejen är neger för er som hade tänkt skriva det...
Citera
2003-09-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koalan99
Jag har inte ett bra svar på det men jag har sett det förut i andra porr filmer att kuken var helt jäkla kritvit... Men eftersom jag inte vill skapa en ny tråd bara för en fråga som relaterar med färg på könsorgan, så är jag nyfiken på varför en del tjejer har bruna fittor, runt om liksom... De behöver inte vara för att tjejen är neger för er som hade tänkt skriva det...

Tror de flesta har något mörkare hudnyans där nere, varierar så klart mycket, men tittar du på killar så är de sällan könsorganet är ljusare än resten av kroppen.
Sen är de även ganska populärt i Usa (läs californien) att bleka sig ner till, båda hålen.
Citera
2003-09-28, 21:38
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilly
Tror de flesta har något mörkare hudnyans där nere, varierar så klart mycket, men tittar du på killar så är de sällan könsorganet är ljusare än resten av kroppen.
Sen är de även ganska populärt i Usa (läs californien) att bleka sig ner till, båda hålen.
Sant, min är alltid solbränd medan resten av mig är likblekt.

Tillägg: att förhuden oftast är mörkare beror nog på att den inte är uttänjd. Att ollon mm är mörkare beror nog på att den huden är tunnare. Blodet pååverkar färgen mer.
Citera
2003-09-28, 21:40
Medlem
connors avatar
hur går det till rent praktiskt? vätesuperoxid känns inte som det första man tar till om man anser att man har fel fär på anus.
Citera
2003-09-28, 23:46
Medlem
Tankards avatar
Anser man att man har fel färg på anus är det nog en psykolog man bör uppsöka.
Citera
2003-09-29, 00:04
Medlem
str3bers avatar
Stuntcock!
Citera
2003-09-29, 10:19
Medlem
kaks avatar
Han har kanske doppat den i kokain innan hon sög av
Citera
2003-10-27, 14:21
Medlem
TomBombadills avatar
Min är lite gulaktig..
Citera
2003-10-27, 14:41
Medlem
BloodyMarys avatar
Läste någonstans att Michael Jackssons var vit med bruna fläckar på pungen och vid roten. Någon liten pojke hade börjat skratta åt den när de tog sej ett "helt naturligt" bad tillsammans och tyckt att det såg ut som på en ko!!! Den psykologiska farbror Michael hade då förklarat att det berodde på hans sjukdom...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in