2022-07-29, 11:33
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Kan inte unibet låta han bli reklampelare något år så han får tillbaka en del deg.. " Gör som Per Holknekt, spela stort, spela högt, bli totalt helknekt"
Vem vill ha "Per Holknekt" som sitt ansikte utåt? en periodare som står för lögner, skitprat, skryta samt massor av missbruk av diverse saker samt får konstanta återfall
Citera
2022-07-29, 15:28
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad ska han stämma härnäst, Systembolaget?

Dang!

Skrattade högt när jag läste "nyheten" om Holknekt: "-Jag har nog petat in 55 miljoner kronor under årens lopp." Ridå.

Inte bara skyltar han gärna med - att han är extremt ansvarslös som gör av med summor som tex. kunnat försörja ett helt land med vatten.
- Nej, på med offerkoftan!

Bedagade gubbar i pensionsåldern har ingen aaaaning om hur man använder pengar och kan inte alls ses som vuxna och tillräkneliga.

Holknekt har varit lika fyllepatetisk sedan han klev in som utpräglad mobbare i Big Brother för 20 år sedan. Eller nåt.

Hoppas att han blir dömd för att uppta domstolens dyra tid med sina urusla snyfthistorier!
Senast redigerad av Xedome 2022-07-29 kl. 15:36.
Citera
2022-08-29, 13:52
Medlem
RingRing2014s avatar
Någon som skymtat Holken ute på stan denna sommar? Vad sysslar han med nu?
Citera
2022-09-01, 18:24
Medlem
AbuserUsers avatar
Perra är och kommer förbli lim/bensin/nafta boffade jävla looser från Falun som hade tur och kom fram som en blixt. Han lärde sig aldrig utan har pundat sig fram i livet.

Nu snyftar han ut i direktsändning o erkänner att han pundat bort 26 MILJONER!

Överväg det tredje alternativet Perra!!!
Citera
2022-09-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
Perra är och kommer förbli lim/bensin/nafta boffade jävla looser från Falun som hade tur och kom fram som en blixt. Han lärde sig aldrig utan har pundat sig fram i livet.

Nu snyftar han ut i direktsändning o erkänner att han pundat bort 26 MILJONER!

Överväg det tredje alternativet Perra!!!

Håller med.
Om han vann 26 miljoner vad skulle spelbolagen säga?

Löjligt.
Citera
2022-09-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Någon som skymtat Holken ute på stan denna sommar? Vad sysslar han med nu?

Han håller föreläsningar sen några år. Han var på en polares jobb och berättade om sitt liv. Flera gånger var Per nära att börja gråta på scenen. Vet inte hur mycket han föreläser nu, kanske öser han på när han behöver pengar och gör annat emellanåt. Han har stämt Unibet på 10 miljoner för de inte spärrade honom när han spelade bort 26 miljoner.
Citera
2022-09-06, 09:47
Medlem
RingRing2014s avatar
Det är ju kul att han försöker stämma Unibet ändå. Spelbolagen är ena riktiga vidriga svin som utnyttjar svaga människor. Speciellt under den tiden då spelbolagen var oreglerade och öste ut överhajpad reklam konstant.
Citera
2022-09-06, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Det är ju kul att han försöker stämma Unibet ändå. Spelbolagen är ena riktiga vidriga svin som utnyttjar svaga människor. Speciellt under den tiden då spelbolagen var oreglerade och öste ut överhajpad reklam konstant.

Det är inte bara spelbolagen som utnyttjar svagbegåvade människor. Det gör iofs varje kommersiellt bolag. När det gäller Per Holknekt så tycker han förmodligen inte själv att han är svag. I hans värld har han blivit utnyttjad/lurad. Då han enl eget tycke är begåvad går helt enkelt inte ekvationen ihop.
Citera
2022-09-28, 18:16
Medlem
Vet inte om detta har förekommit i tråden men eftersom jag har dejtat honom innan BB-tiden så kanske det kan vara intressant.

På den tiden bodde han (i andrahand) i en etta vid Mariatorget och söp kraftigt. Då sa han att han var designer för företaget SVEA (Eller om han var huvuddesigner, kommer inte ihåg)

I alla fall han deklarerade då att han var bisexuell och att han aldrig någonsin hade varit trogen, jag brydde mig inte för jag var inte så intresserad av honom som pojkvänsmaterial ändå eftersom jag såg många varningsflaggor. Hans dotter var då ca 3 år i alla fall. Vi var tex på en pub vid mariatorget där han ljög för alla och sa att vi var gifta, så sanningen har inte varit hans bästis direkt under åren.

När han kraschade och höll på att supa ihjäl sig (året innan BB) så sa han till mig att han hade fått strupcancer och att det var därför han var sjuk.... (Då jag givetvis förväntades gråta och tycka synd om honom)

Han är en extrem narcissist och allt han säger ska tas med ett lastbilsflak med salt. Han gör allt för att synas och för att alla ska tycka synd om honom. En patetisk man som inte ens har vågat kliva ur garderoben!

Edit: han har en fördel - en flashbacksdase
Senast redigerad av Persienne 2022-09-28 kl. 18:23.
Citera
2022-11-24, 09:50
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Vet inte om detta har förekommit i tråden men eftersom jag har dejtat honom innan BB-tiden så kanske det kan vara intressant.

På den tiden bodde han (i andrahand) i en etta vid Mariatorget och söp kraftigt. Då sa han att han var designer för företaget SVEA (Eller om han var huvuddesigner, kommer inte ihåg)

I alla fall han deklarerade då att han var bisexuell och att han aldrig någonsin hade varit trogen, jag brydde mig inte för jag var inte så intresserad av honom som pojkvänsmaterial ändå eftersom jag såg många varningsflaggor. Hans dotter var då ca 3 år i alla fall. Vi var tex på en pub vid mariatorget där han ljög för alla och sa att vi var gifta, så sanningen har inte varit hans bästis direkt under åren.

När han kraschade och höll på att supa ihjäl sig (året innan BB) så sa han till mig att han hade fått strupcancer och att det var därför han var sjuk.... (Då jag givetvis förväntades gråta och tycka synd om honom)

Han är en extrem narcissist och allt han säger ska tas med ett lastbilsflak med salt. Han gör allt för att synas och för att alla ska tycka synd om honom. En patetisk man som inte ens har vågat kliva ur garderoben!

Intressant utdrag från det sena 90-talet.
Senast redigerad av RingRing2014 2022-11-24 kl. 09:57.
Citera
2022-11-24, 12:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne

Ha ha...flashbackdase...vi pratar om modellen större som även får äldre kvinnor att orka göka...det har slagit mig några gånger varför han inte har unga snygga brallisar, utan alltid väljer medelålders tanter...där har vi anledningen...han hookar dem med sin gigantiska snabel...men gay...alltså konstigt, aldrig sett han med någon kille...vad gillar han för typ av män och tar han eller ger han i stjärten?
Citera
2022-11-24, 12:57
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ha ha...flashbackdase...vi pratar om modellen större som även får äldre kvinnor att orka göka...det har slagit mig några gånger varför han inte har unga snygga brallisar, utan alltid väljer medelålders tanter...där har vi anledningen...han hookar dem med sin gigantiska snabel...men gay...alltså konstigt, aldrig sett han med någon kille...vad gillar han för typ av män och tar han eller ger han i stjärten?

Han sade sig vara bisexuell under 90-talet, och du tar det till att han är gay? Penis-avund much?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in