2009-03-06, 01:06
Bannlyst
börja dagen på fastande mage och ta 40mg stesolid 75mg sobril, 800 mg tramadol,400mg modiodal(ett amfetaminderivat)100 mg lergigan som förstärker benson, 120mg kodein(fyra st ardinex med 30 mg kodein i varje)400 mg koffein,dubbel dos nikotin i form av två large general portion

normalt äter jag ca 20 mg stess och 30mg kodein ca 400 mg tramadol uppdelat på fyra gånger dygnet 200 mg modiodal och snusar en portion i taget och tar 200mg koffein på morgonen

Vad tror ni händer ? är kombinationen farlig ?

kommer ha kontinuerlig kontakt med en kompis som kommer på två röda om nåt händer, ska videofilma hur jag blir med en kamera på stativ och alla telefoner är borta så jag inte ringer dumma samtal och min kompis låser utifrån så jag kommer inte ut.
2009-03-06, 01:09
Medlem
Jaha, lycka till då. Filma gärna allt, när du trycker i dig preparaten med. Glöm inte att lägga ut filmen här sen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
börja dagen på fastande mage och ta 40mg stesolid 75mg sobril, 800 mg tramadol,400mg modiodal(ett amfetaminderivat)100 mg lergigan som förstärker benson, 120mg kodein(fyra st ardinex med 30 mg kodein i varje)400 mg koffein,dubbel dos nikotin i form av två large general portion

normalt äter jag ca 20 mg stess och 30mg kodein ca 400 mg tramadol uppdelat på fyra gånger dygnet 200 mg modiodal och snusar en portion i taget och tar 200mg koffein på morgonen

kommer ha kontinuerlig kontakt med en kompis som kommer på två röda om nåt händer, ska videofilma hur jag blir med en kamera på stativ och alla telefoner är borta så jag inte ringer dumma samtal och min kompis låser utifrån så jag kommer inte ut.

Kan du inte rigga en webbkamera?

Fuck Big Brother, this is the real shit
Medlem
jerkuss avatar
Hur tänkte du ha kontinuerlig kontakt med din kompis om alla telefoner är borta och han står utanför din låsta dörr?
2009-03-06, 01:15
Medlem
Pinkskins avatar
Är så trött på livet så i morgon ska jag......

Fortsätta kräva uppmärksamhet!
2009-03-06, 01:52
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Är så trött på livet så i morgon ska jag......

Fortsätta kräva uppmärksamhet!

Hehe, tänkte också det när jag läste trådstarten. Måste ge dig "cred" pga. dina tidigare trådstartar också, haha.

Koffeinet, nikotinet och Lergiganet lär inte ge något rus men visst kan det vara trevligt, men med den kombon tycker jag att du ska köpa dig ett paket Marlboro och dricka kaffe samtidigt som du är påtänd (om du nu blir det nämnvärt, du har väl tolerans får jag anta? Det är mycket trevligare än koffeintabletter (som jag också antar att du menar)... cigg och kaffe är mycket trevliga tillbehör vid drogintag, så enkelt är det. Tror att många (i alla fall några) håller med mig på den punkten.
2009-03-06, 04:17
Bannlyst
Om kombinationen är farlig eller inte får vi väl veta i morgondagens tidning där det står om ytterliggare en fåne som knarkat ihjäl sig, annars hör vi väl en kommentar från herr trådskapare själv om vilken vild resa han hade.. Allvarligt talat, är du så trött på livet så sök hjälp eller gör slut på det med stil, detta är bara fånigt och som en ovan här skrev uppmärksamhetssökande. Överlever du så hoppas jag du tar lärdom av upplevelsen och kommer tillrätta med dig själv.
2009-03-06, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basket22

Är ingen dödlig kombo, så uppmärksamheten får du söka hos mamma.. eller på lekis kanske?
2009-03-06, 10:51
Medlem
Xalterads avatar
Skulle tvivla på att det blir annat än en förvirrad liten pojke som vinglar runt i staden...

ELLER...

ta bara sobril, stesoliden, tramadolen och kodeinen i samband med alkohol. Se till att dra upp doserna lite också så det blir lite snurr på karusellen!
Senast redigerad av Xalterad 2009-03-06 kl. 10:53.
2009-03-06, 10:56
Bannlyst
Det sägs att en bild säger mer än tusen ord..

http://op-for.com/attention20whore3lm9.jpg
2009-03-06, 10:59
Bannlyst
Ts kommenterar

kära vänner, nu har det gått tre timmar sen jag tog det jag skrev att jag skulle ta. Känner mig endast måttligt påverkad, känner välbehag men om exvis mamma skulle ringa skulle jag kunna skärpa till mig och prata som vanligt, tydligen har jag en jävla tolerans mot preparaten,

till er som pratar om dagis, mamma, söker uppmärksamhet osv har jag bara en kommentar

Ni känner inte mig så bespara mig era stupida kommentarer tack
2009-03-06, 11:10
Medlem
C8H11Ns avatar
Ät dig en god middag först. Varför inte njuta fullt ut?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in