2009-03-05, 19:57
Bannlyst
Tjenare, finns det någon sida som säljer SD t-shirts? Roligt att gå runt på stan med en på sommarn.

Skulle uppskatta hjälp, har testat och googla och tittade på deras hemsida men det fanns bara en enda t-shirt där, och den hade ett diskret märke på sidan =/
Tänkte mig en där det står Sverigedemokraterna på framsidan
Senast redigerad av PeanutBread 2009-03-05 kl. 20:01.
Citera
2009-03-05, 20:12
Medlem
farbrormelkers avatar
Varför skulle det vara roligt?
Citera
2009-03-05, 20:16
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker
Han kanske vill se folks reaktioner?
Citera
2009-03-05, 20:18
Medlem
farbrormelkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Han kanske vill se folks reaktioner?
eller att folk ska rösta på partiet?
Citera
2009-03-05, 20:20
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker

Lite tufft, punkigt, unikt och "wÖÖ jag är inte som alla andra svenssons". Som en emo fast med annat tryck helt enkelt.
Citera
2009-03-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Lite tufft, punkigt, unikt och "wÖÖ jag är inte som alla andra svenssons". Som en emo fast med annat tryck helt enkelt.

ja wÖÖ eller som en sverigedemokrat.
Citera
2009-03-05, 20:22
Bannlyst
Haha, jag tycker att det är lite roligt då jag vill se folks reaktioner som sagt, och även se hur vänsterextremister ser ut.
Sedan tror jag inte tråden handlar om varför jag ska ha t-shirten utan hur jag kan fixa en.
Citera
2009-03-05, 20:26
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Haha, jag tycker att det är lite roligt då jag vill se folks reaktioner som sagt, och även se hur vänsterextremister ser ut.
Sedan tror jag inte tråden handlar om varför jag ska ha t-shirten utan hur jag kan fixa en.

Åk till Lidingö eller nåt annat överklassområde/övre medelklassområde? Det är där dom bor har jag läst här. Släng in ett förslag här annars: http://www.ungsvensk.se/showthread.php?t=1918
Citera
2009-03-05, 20:30
Bannlyst
Citat:
Åk till Lidingö eller nåt annat överklassområde/övre medelklassområde? Det är där dom bor har jag läst här. Släng in ett förslag här annars: http://www.ungsvensk.se/showthread.php?t=1918
Varför skulle övre medelklassen vara vänsterextremister? Trodde bara det var undernärda 14 åriga kommunister som var det

Vet du vart man kan fixa det jag efterlyser?
Citera
2009-03-05, 20:47
Medlem
Blocket
Citera
2009-03-05, 20:52
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Varför skulle övre medelklassen vara vänsterextremister? Trodde bara det var undernärda 14 åriga kommunister som var det

Vet du vart man kan fixa det jag efterlyser?

Enligt "realisterna" här så är det så, och allt dom säger är sant.

Nej, jag hittade inget förutom länken jag skrev, släng ihop en skiss och lägg upp i tråden? Kasst att bara ha en tröja i shoppen. Eller gå till nåt tryckeri men det blir för dyrt om du bara vill ha en tröja förmodligen. Det finns ju så du kan göra egna tröjor om du skriver ut på nåt speciellt papper och sen stryker på tröjan, men den kvalitén brukar vara värdelös har jag för mig.
Citera
2009-03-05, 21:33
Bannlyst
Citat:
Eller gå till nåt tryckeri men det blir för dyrt om du bara vill ha en tröja förmodligen.
Kan man inte bara fixa en vit tröja sedan ta ett sd märke och dra på nåt sätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in