2009-03-05, 19:30
Medlem
Som rubrik lyder s tycker jag att den verkar vara lite skumm, Jag har Winamp, msn, internet, en installation av ett spel och en uppackning igng. nd str det i Aktivitetshanteran att 80-90% r i systemets vnteprocess. Jag tvivlar p att det ska st s, men ven JAG kan ha fel

Har en:
AMD Athlon X2 Dual Core 2.7GHz
2x512KB Cache minne
2GB DDR2 minne PC6400 dual channel

Mvh
Citera
2009-03-05, 19:35
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepped
Jag har Winamp, msn, internet, en installation av ett spel och en uppackning igng. nd str det i Aktivitetshanteran att 80-90% r i systemets vnteprocess.
Verkar helt normalt.
Kan du inte vnta med uppackning tills installationen r klar?
Rekommenderar inte att ha en massa processer igng under installation.
Citera
2009-03-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Verkar helt normalt.
Kan du inte vnta med uppackning tills installationen r klar?
Rekommenderar inte att ha en massa processer igng under installation.

Ok, trodde eftersom man hade s mycket uppe s borde inte all process ligga dr, men jag litar vl p flashbacks datorkunniga rdgivare
Citera
2009-03-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepped
Som rubrik lyder s tycker jag att den verkar vara lite skumm, Jag har Winamp, msn, internet, en installation av ett spel och en uppackning igng. nd str det i Aktivitetshanteran att 80-90% r i systemets vnteprocess. Jag tvivlar p att det ska st s, men ven JAG kan ha fel
Varfr skulle det inte st s? "Systemets vnteprocess" innebr den processorkraft som r ledig, processorn gr inte fr fullt helt enkelt. Det r faktiskt jttebra eftersom du d har betydligt mer processorkraft n vad du fr tillfllet behver. Nr den siffran minskar betydligt, och du kanske bara har 20-30% i vnteprocessen, ska du brja bekymra dig fr d har du antingen fr klen processor eller fel p ngot program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in