• 4
  • 5
2009-12-25, 23:52
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4DD3
Tankar spelet nu.
Ska lira lite imorgon.

Man har ju sina frvntningar p ett RB-Beatlesspel

Fick det till min arcade konsol, mycket kul att spela med slkten igr efter julklappsppningen. Men jag fredrar lite mer rockiga ltar om man ska knna sig som en gud nr man str i t-shirt och kalsonger och rockar loss!

Men helt klart s finns det mnga bra ltar, dock s blir det lite tjatigt, i mitt tycke, nr det r samma band som str bakom varenda lt.

Kul med omvxling.
Citera
2009-12-26, 00:32
Medlem
Ett litet djurs avatar
Jag har terupptckt Beatles pga detta spel, vilken fantastisk musik de skapat!

Otroligt bra upplgg p spelet ocks, flja bandet kronologiskt. Viss, det r inte s tekniskt svrt har jag frsttt men vad gr det, jag har det vldigt trevligt till detta spel. Rekommenderas starkt, speciellt om du inte lyssnat p Beatles frut!
Citera
2009-12-27, 00:35
Medlem
Ett skitkul spel r det!
Man blir glad av att spela det nr ngon sjunger ngon stmma, en annan skakar huvudet som ringo och en annan har axelbandet hgt uppspnnt som Beatles sjlva ^^
Citera
2009-12-27, 14:22
Medlem
repeaters avatar
Spelet r vlgjort och musiken r frsts till stora delar fantastisk, men jag har nd inte rrt det sedan en och en halv vecka efter att jag kpte det (och sedan spelade ganska intensivt iofs). 40-45 ltar r alldeles fr lite, ingen import/export-funktion till andra delar av Rock Band r fr snlt, och DLCn som har slppts r too little, too late (dessutom r den hutlst dyr med tanke p att den - till skillnad frn annan RB DLC - bara funkar i ett enda RB-spel). Alla fristende expansioner som slpps i den hr serien br hdanefter undantagslst vara integrerbara med "vanilla"-Rock Band, allt annat r bondfngeri av Activision/RedOctane-karaktr.

Sorry Harmonix.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in