Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-03-05, 13:15
Bannlyst
Hello,

Har aldrig tänkt på det tidigare. Men man kan ju låsa sin windows burk. Men windowsknappen och L. Kan man göra det samma med sin MB, utan att behöva logga ut eller stänga locket?
Citera
2009-03-05, 13:41
Medlem
Pallemans avatar
http://www.google.se/search?source=ig&hl=sv&rlz=&=&q=lock%2Bmac&btnG=Go ogle-s%C3%B6kning&meta=lr%3D&aq=f
Citera
2009-03-05, 13:42
Medlem
klyks avatar
Gå in i systeminställningar > skärmsläckare och välj ett "aktivt hörn" då startar skärmsläckaren när du parkerar muspekaren där. Gå sen till systeminställningar > säkerhet och välj att lösenord krävs för att gå ur skärmsläckarläge.
Citera
2009-03-05, 14:04
Medlem
Har vi inte nyss gått igenom det här?
Citera
2009-03-05, 14:05
Bannlyst
Tackar!
Citera
2009-03-05, 14:08
Medlem
th3vils avatar
Ett annat sätt är att öppna "Nyckelhanterare". (Ligger i mappen "Verktygsprogram" i "Program"-mappen.)

Under inställningarna kryssar du för "Visa status i menyraden".

Nu får du ett hänglås i menyraden uppe till höger och om du klickar på det kan du välja "Lås skärm".
Citera
2009-03-05, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blamer
Har vi inte nyss gått igenom det här?

Nä inte här, men kanske i någon annan tråd
Citera
2009-03-05, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av th3vil
Ett annat sätt är att öppna "Nyckelhanterare". (Ligger i mappen "Verktygsprogram" i "Program"-mappen.)

Under inställningarna kryssar du för "Visa status i menyraden".

Nu får du ett hänglås i menyraden uppe till höger och om du klickar på det kan du välja "Lås skärm".

Denna gillade jag
Citera
2009-03-05, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
http://www.google.se/search?source=ig&hl=sv&rlz=&=&q=lock%2Bmac&btnG=Go ogle-s%C3%B6kning&meta=lr%3D&aq=f

Alltså, måste bara säga att. VArjee gång jag ser din avartar så skrattar jag. Så jävla skön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in