2009-03-05, 14:30
Bannlyst
Ni som säger jag har problem med svenskan

Citat:
Intrång på spotify!

Läste nyss på Aftonhoran att spotify blivit utsatt för intrång. Någon som har mer info?

Och

Den här tråden ska handla om Spotify och hacket. Inlägg om hur onödigt det är, hur jobbigt ni tycker det är eller hur ni ska skapa säkra lösenord kommer att raderas och eventuellt resultera i tillsägelser
.

Ni menaralltså det står PRECIS likadant i dessa 2 inlägg?

Och det sistnämnda

Nej... det har man diskuterat om i andra diskutioner, som MINHEMBIO blev drabbad!
2009-03-05, 14:33
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argorn
Men herregud

Jag undrade om spotify hackades för att det var dålig musik

Ingen fattar? :Rolleyes:

Men det spelar ingen roll... För ÅG ändrade diskutionsunderlaget till att man INTE får debattera om VARFÖR spotify hackades utan HUR

Skillnad på varför och hur!
Får jag bara fråga om du på allvar tror att spotify blev hackat på grund av att musiken som streamas är för dålig? Haha dagens garv!

Förstår inte varför du brusar upp så över en tillsägelse, du är dessutom sprillans ny på forumet och då är en och annan tillsägelse att vänta. Men nu ska du ju visserligen lämna forumet så det spelar ju ingen roll.

Det var trevligt när du kom, det blev trevligare när du stack...
2009-03-05, 14:33
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argorn
Ni menaralltså det står PRECIS likadant i dessa 2 inlägg?

Ja, det är intrånget mot Spotify som är underlaget och inte hur omständligt det är att byta lösenord, hur onödigt det är att hacka "något så bra" som Spotify eller, som i ditt fall, vilket bra respektive dåligt musikutbud det finns på Spotify.
2009-03-05, 14:34
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Jag vill av naturliga skäl inte gå in och moderera den här tråden, men uppenbarligen har den redan spårat ur, så tills någon av de andra moderatorerna dyker upp som kan ta tag i den här tråden så stänger jag den. Diskussionen kan fortsätta senare igen.

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in