Jag tycker också det är störande och borde "straffas" när en meningsmotståndare följer efter en i trådar bara för att få säga otrevligheter och påstå en massa saker. Alltså sådana som inte är intresserad av diskussionen i tråden utan bara vill sätt dit en.
Jag var med om något liknande igår som du - om än mycket, mycket mildare. Jag har de senaste dagarna skrivit lite i I&I. Bl a har jag, i en tråd om vad man ska göra för att få invandrarbarnen att skriva bättre, sagt att jag inte hade så stort hopp om att det var möjligt eftersom vi inte klarat att lära de etniska svenska barnen uttrycka sig begripligt i skrift utan man skriver på lunarstormiska och chattiska. Det var ingen ironi från min sida utan seriöst menat. Men en I&I:are av fosterlandstyp skrev sedan följande i en tråd där jag redogjorde för en fysisk åkomma jag har:
Citat:
Det kan inte vara så att ditt undermedvetna spökar efter att du sett ett stav eller grammatikfel på något forum?
Inget mer än detta skrev han i en tråd som bl a handlade om salt smak i munnen och att jag sover mindre, men är lika pigg som vanligt. Fullständigt OT så klart och ett sätt att pika mig angående ett inlägg i en helt annan tråd. Jag har så klart RP:at det.
Om man tror jag är ett troll därför att jag i en tråd säger att jag är 19 år och pluggar och i nästa tråd är 35 år och arbetar, då kan jag förstå att man angriper mig i "fel" tråd. Men att följa med in i andra trådar bara för att sätta dit mig eller någon annan stör mig.