2009-03-13, 09:50
Medlem
Jag som var ledig idag från jobbet och hade ställt väckarklockan på 07.55 och sen kommer de säkerligen bara bli kattpiss av allt! Sov endast fem timmar för att jag inte skulle missa denna chansen! Blir väl till att hitta dyra biljetter på Blocket annars!

Fick precis ett anslutningsproblem igen!
Citera
2009-03-13, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swayze
Osis mm blocket finns ju finns ju biljetter där runt en 2000-2500 kr. är väl inte de bästa platserna men du får ju se Michael iaf
Hoppas det ordnar sig
tur att man inte är ett äkta fullblodsfan iaf, hade mest tyckt det varit jäkligt häftigt att se honom och kommer nog inte ligga sömnlös i natt direkt! fast fan, man slits ju med i stämningen, särskilt när det var så nära att jag fick biljetterna! en del surning lär det bli idag iaf..
Citera
2009-03-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av September2k
Jag som var ledig idag från jobbet och hade ställt väckarklockan på 07.55 och sen kommer de säkerligen bara bli kattpiss av allt! Sov endast fem timmar för att jag inte skulle missa denna chansen! Blir väl till att hitta dyra biljetter på Blocket annars!

Fick precis ett anslutningsproblem igen!

biljetterna verkar ändå vara slut till alla konserterna, det står så på ticketmasters sida iaf!
Citera
2009-03-13, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinneaE
biljetterna verkar ändå vara slut till alla konserterna, det står så på ticketmasters sida iaf!
Kolla igen!
Citera
2009-03-13, 10:11
Medlem
Citat:
Kolla igen!

det kanske ser ut som att det finns kvar för att det fortfarande går att ställa sig i kö, men kolla länken nedan! tänker bara på alla som fortfarande står i kö eller ställer sig i den nu, kan ju kännas sanslöst att kasta bort många timmar på det...

http://www.ticketmaster.co.uk/h/help.html?tm_link=tm_ql_4
Citera
2009-03-13, 10:13
Bannlyst
Citat:
Kolla igen!
Nån ny info??? Jag kommer knappt in på sidan, nu är jag inne på 13min... va 15+ för ett litet tag sen
Citera
2009-03-13, 10:21
Medlem
Kolla på förstasidan och där står det limited september february nånting
Citera
2009-03-13, 10:25
Medlem
Citat:
Kolla på förstasidan och där står det limited september february nånting

ahaaa! ok, tack, men tror knappast gubben håller ens till september
Citera
2009-03-13, 10:27
Medlem

Printsreen?
Citera
2009-03-13, 10:36
Bannlyst
Då var alltså alla biljetter slut ?
Citera
2009-03-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabbsteR
Då var alltså alla biljetter slut ?
Nej! Jag fick nyss en biljett och de står fortfarande att de finns för september, januari och februari på förstasidan! Men sitt vid datorn hela tiden, för man måste vara jävligt snabb på att skriva in alla möjliga uppgifter med koder, bankkoder, clearingnummer, betalningsalternativ. Tror att på första steget hade man 2 minuter på sig att fixa en del info!
Citera
2009-03-13, 10:48
Bannlyst
Citat:
Nej! Jag fick nyss en biljett och de står fortfarande att de finns för september, januari och februari på förstasidan! Men sitt vid datorn hela tiden, för man måste vara jävligt snabb på att skriva in alla möjliga uppgifter med koder, bankkoder, clearingnummer, betalningsalternativ. Tror att på första steget hade man 2 minuter på sig att fixa en del info!
Hur lyckades du, vilken länk gick du in på ? Ge mig info!!!

Hur länge fick du vänta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in