2009-03-13, 09:34
Medlem
Nu fattar jag.. När man väljer så kan man bara få alternativet American Express Preferred seatings.. Resten verkar vara slut
Senast redigerad av grabbmannen 2009-03-13 kl. 09:38.
Citera
2009-03-13, 09:35
Medlem
jaha och där gick tiden ut och biljetter förlorade. på de datum jag har tittat på ser jag nu att det står "AMERICAN EXPRESS PREFERRED SEATING ", fattar ingenting, verkar som om man bara kan betala med det på dessa datum.. så jäkla dumt, fan vad förbannad jag blir.
Citera
2009-03-13, 09:36
Bannlyst
Just nu är tiden nere på 2-5 minuter på alla bokningar, troligtvis för att det inte finns några biljetter kvar..
Citera
2009-03-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbmannen
Nu fattar jag.. När man väljer any type så kan man få alternativet American Express Preferred seatings..

aha, kul att det inte står någonstans....
Citera
2009-03-13, 09:38
Medlem
swayzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinneaE
finns bara american express som alternativ! fan!

Verkar ju sjukt isf att de begränsar sig till ett kort..!! Inte fasansfullt många i europa som har det ändå.
Sj betalade jag med visa biljetterna i onsdags. Kommer bli tokig om de bara tar American om jag kommer fram.
Citera
2009-03-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swayze
Verkar ju sjukt isf att de begränsar sig till ett kort..!! Inte fasansfullt många i europa som har det ändå.
Sj betalade jag med visa biljetterna i onsdags. Kommer bli tokig om de bara tar American om jag kommer fram.

när jag nu kollar på konsterterna i feb 2010 och ska välja hur många biljetter och så vidare så finns det en extra rullgardin där det inte står "american express bla bla", men på alla konserter i sommar finns inte denna. verkar som om det nu alltså bara är kvar american express som betalningsalternativ, men hoppas det inte blir så för dig!
Citera
2009-03-13, 09:42
Medlem
skit i american express rullgardinen. har du registrerat dig och angivit billing skiten och så. ta bara antal biljetter, any price. skit i nästa rullgardin. tryck find tickets
Citera
2009-03-13, 09:42
Medlem
swayzes avatar
Citat:
när jag nu kollar på konsterterna i feb 2010 och ska välja hur många biljetter och så vidare så finns det en extra rullgardin där det inte står "american express bla bla", men på alla konserter i sommar finns inte denna. verkar som om det nu alltså bara är kvar american express som betalningsalternativ, men hoppas det inte blir så för dig!

Nää vi får se hur det blir står o tickar på 15 minutes or more hela tiden så de ser lite kört ut. Skönt att man har biljetterna till i juli iaf . Men vore mej najs att se den i februari med.
Citera
2009-03-13, 09:44
Medlem
Man får leta sig fram till "Full Price"-listen om man inte har American Express tydligen...

Jag har fortfarande 15 minuter, inte fem minuter som någon skrev?
Citera
2009-03-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Gilmour
skit i american express rullgardinen. har du registrerat dig och angivit billing skiten och så. ta bara antal biljetter, any price. skit i nästa rullgardin. tryck find tickets

jamen jag fick ju två biljetter, hade fyra minuter på mig att betala och det enda betalningsalternativet var american express! det enda alternativet i rullgardinen där man valde kredikortstyp. trots att jag förregistrerat mig igår kväll och knappat in mitt visakort och allt.
Citera
2009-03-13, 09:45
Medlem
****There are currently no more tickets remaining on general sale for all shows upto and including 8th September 2009 and also 20th February 2010****

då var det över. nu är det frågan om man ska ge sig på blocket och liknande, men känns väldigt osäkert.
Citera
2009-03-13, 09:49
Medlem
swayzes avatar
Citat:
****There are currently no more tickets remaining on general sale for all shows upto and including 8th September 2009 and also 20th February 2010****

då var det över. nu är det frågan om man ska ge sig på blocket och liknande, men känns väldigt osäkert.

Osis mm blocket finns ju finns ju biljetter där runt en 2000-2500 kr. är väl inte de bästa platserna men du får ju se Michael iaf
Hoppas det ordnar sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in