För några dagar sen hände någonting väldigt äckligt med min fina dator.
Det var som att man stängde av den i en millisekund och allting slutade funka. Jag loggades ut från msn, videos som streamade från internet slutade att göra det och själva "skinnet" på winXP byttes till win2000, men till problemet; efter detta hände så kunde jag inte höra något ljud från musiken jag lyssnade på på datorn, men allt annat ljud funkade. Ljud i spel funkade, när någon skickade ljudklipp på msn funkade det. Så när jag vill spela upp en låt står det:
Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There might not be a sound device installed on your computer, it might be in use by another program, or it might not be functioning properly.
och när man startar om datorn så funkar allt perfekt tills samma sak händer igen.
Jag har virusscannat, sökt med spybot, installerat om ljudkortsdrivisarna och hela baletten, men inget fungerar.
Någon som har nån aning om vad jag kan göra? Ser en formatering som en sista utväg
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!