Finns det möjligtvis plats och tid att införa ett allmänt rättstavningshjälp när man skriver inlägg.
Liknande sånt som finns i diverse Word mm program?
Nä jag söker inte några brinnande rävar, jag söker ett allmänt rättstavningsprogram som är inplanterat i FB som i sin tur passar alla webbläsare.
Så nä du var inte Bror Duktig denna gången.
Det ända som du har rätt i ärr just att felstavade orrd markeras med ____ under ordet.
Senast redigerad av Rostmannen 2009-03-04 kl. 23:31.
Nä jag söker inte några brinnande rävar, jag söker ett allmänt rättstavningsprogram som är inplanterat i FB som i sin tur passar alla webbläsare.
Så nä du var inte Bror Duktig denna gången.
Ehm... Det låter rätt... tungt och komplicerat. Nåja, någon kanske har något Stylish/Greasemonkey-inlägg för din del.
Att de skulle göra om hela FB till ett rättstavningsforum finner jag ytterst osannolikt.
Ehm... Det låter rätt... tungt och komplicerat. Nåja, någon kanske har något Stylish/Greasemonkey-inlägg för din del.
Att de skulle göra om hela FB till ett rättstavningsforum finner jag ytterst osannolikt.
Så du gör med andra ord reklam för brinnande rävar, och tycker att det är det ända som skall användas?
Man ska väl kunna använda Alla webbläsare och samtidigt få den servicen från FB med rättstavning inplanterat i forumet.
Eller?
Finns det möjligtvis plats och tid att införa ett allmänt rättstavningshjälp när man skriver inlägg.
Liknande sånt som finns i diverse Word mm program?
Egentligen överflödigt och onödigt.
Skriv texten i Word och klipp ut, ctrl+x (c), den och klistra in, ctrl+v, den till FB om du ska skriva något långt eller med ord som riskerar att bli felstavade.
Man ska väl kunna använda Alla webbläsare och samtidigt få den servicen från FB med rättstavning inplanterat i forumet.
Eller?
Ska FB se till att du stavar rätt när du skriver inlägg? En så totalt onödig funktion att man baxnar. Man skulle kunna dra en mängd paralleller till verkligheten inom samma områden, men det skulle mest blir trams och påhopp - så det struntar vi i.