2024-05-11, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Intressant tråd med Fröken sug som förekommer i ett par nya tv-serier med Berth Milton. Tänk att skattebetalare finansierar ett kungahus som med dessa medel finansierat Private och bla köpt kaffeflickor? En blir kung och vill ha ”receptionister”. Bertil Bernadotte snor Mr Privates flickvän som tack för alla ”kaffeflickor”! Undras om även Silvia varit med på ett hörn? Eller hon får bara spela ”receptionist” på slottet? Tänk en scen där hon svarar i telefon ”Guten tag, nein herr kungen är inte hemma.” Samtidigt delar hon och fröken Henemark på dom kungliga juvelerna. Mr maffia står i köket och dricker kaffe. Jesus!

Serieformatet fungerar tycker jag. Någon hungrig, både bildligt och bokstavligt, serietecknare som är tillräckligt desperat för att vilja bli känd genom en skandalsucce?

Kallar man det satir ska det väl fungerar legalt alldeles utmärkt. Ja, det är väl satir när jag tänker efter.

Fast för säkerhets skull kanske det ska utspela sig i det lilla landet Svitjod i norr under Karl den Stores tid. Då kan även den store jycklaren Rogher Meer få vara med som vänsterprassel till drottningen.
Citera
2024-09-09, 01:13
Medlem
KallePiggs avatar
Finns det någon online porrfilmsshop som säljer hennes filmer eller bör man vända sig direkt till Hovet?
Citera
2024-09-09, 01:15
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Jag tycker nog inte att det är npgot fel i det kungahuset gör eller gjort. Man visar upp en fin fasad vilket man också skall göra i den rollen de är i. Sen är det väl bra av dem att de inte dömer någon som knullat på film eller någon som vikt ut sig i Slitz för den delen. Det är historia och det vore nog en annan sak om någon i kungafamiljen i sin roll medverkade i porr.

Ätten Slitz
Citera
2024-09-09, 01:18
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Intressant tråd med Fröken sug som förekommer i ett par nya tv-serier med Berth Milton. Tänk att skattebetalare finansierar ett kungahus som med dessa medel finansierat Private och bla köpt kaffeflickor? En blir kung och vill ha ”receptionister”. Bertil Bernadotte snor Mr Privates flickvän som tack för alla ”kaffeflickor”! Undras om även Silvia varit med på ett hörn? Eller hon får bara spela ”receptionist” på slottet? Tänk en scen där hon svarar i telefon ”Guten tag, nein herr kungen är inte hemma.” Samtidigt delar hon och fröken Henemark på dom kungliga juvelerna. Mr maffia står i köket och dricker kaffe. Jesus!

Skulle inte förvåna mig om golddigger Silvia sålt sex i sin ungdom
Citera
2024-10-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Skulle inte förvåna mig om golddigger Silvia sålt sex i sin ungdom
Kommer ju fram efterhand att många i "samhällets topp" gjort porr i ungdomen
Citera
2025-01-06, 11:52
Medlem
TrueDevils avatar
Man blir ju nyfiken på om hon är lika slampig i sängen nu som då. Finns ju en anledning att han gifte sig med ludret från början.

Vi kan nog säkerställa att samtliga män i hennes närhet har runkat till hennes material när hon blir rövknullad osv.

Inklusive kungen😂
Citera
2025-03-26, 16:12
Medlem
TrueDevils avatar
Måste ju finnas filmer!?
Eller har ätten Bernadotte köpt upp och tystat ner allt?
Citera
2025-04-25, 03:12
Medlem
B´stards avatar
Jill var folkbokförd som inneboende hos Berth Milton sr på åsögatan 54 både 1980 och 1990. Märkligt nog står hon som ogift 1990, trots att hon gifte sig med Bertil Bernadotte 1981. Kan såklart vara slarv av folkbokföringen, men iallafall. Berth sr var nog bukis med Bertil Bernadotte - kanske därför sonen jagats så av myndigheterna? De misstänker att han sitter på mer info/bilder om Jill...
Citera
2025-06-23, 18:39
Medlem
nitalarbralatins avatar
Så vitt jag ser i mina arkiv, deltog "Mademoiselle Baiser" med bilder i PRIVATE nr 44, 46 samt 63.
Dessutom fanns det under en längre tid en frågespalt där (det påstods att) Mlle Baiser svarade på läsarbrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in