2016-09-13, 00:01
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
länk till bilderna/fiimerna ?

vilket år är dom från ?

storyn bakom att dom gjordes ?

Bilderna togs för den stilbildande och enormt framgångsrika porrtidskriften Private 1977. Jill var då runt 30, så hon var ingen blåögd, manipulerad tonåring, utan en mogen kvinna som visste vad hon gjorde. Förmodligen träffades hon och Bertil Bernadotte på något av porrkungen Milton den äldres exklusiva sexpartyn.
Citera
2016-09-13, 03:28
Bannlyst
Jag har nog runkat nu för första gången till kunglig porr visserligen runkat till madeillene förr men det va ju bara bikinibilder. Sprutet känns inte skönare än vanlig porrunk men det e klart lite finare känner man sig det är ju en medlem i kungafamiljen. Funderar på att åka till ströms o hyra mig en smoking vid ett finrunk någon gång.
Citera
2016-09-13, 10:40
Medlem
MrKryptonites avatar
Bästa bildlänkarna finns i inlägg 108 -111:

(FB) Grevinna Bernadotte suger kuk?

Citera
2016-09-21, 12:10
Medlem
ElzyLays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleHatJones
Hon kunde studeras i närbild i sin nya pikanta hattkreation under SVT:s sändning från dopet. Hon och Bertil har ju en prominent placering eftersom de hör till Hans Kunglig Höghets familj.
Greveparet bor i Frankrike, men har också ett hus på Ingarö utanför Stockholm.

Jill och Bertil Bernadotte anländer till prins Alexanders dop:

https://postimg.org/image/772sln53p/

Undrar hur många av dom manliga gästerna som fick såna här flashbacks när dom hälsade på henne

http://img199.imagevenue.com/img.php..._123_207lo.jpg
Citera
2016-11-14, 11:24
Medlem
Slottsherres avatar
Gumman är fortfarande het! Kolla den här bilden från kungliga dopet. Hon verkar pilsk mitt på ljusa dan!

https://postimg.org/image/q55down7l/
Senast redigerad av Slottsherre 2016-11-14 kl. 11:30.
Citera
2019-05-25, 04:02
Medlem
Intressant tråd med Fröken sug som förekommer i ett par nya tv-serier med Berth Milton. Tänk att skattebetalare finansierar ett kungahus som med dessa medel finansierat Private och bla köpt kaffeflickor? En blir kung och vill ha ”receptionister”. Bertil Bernadotte snor Mr Privates flickvän som tack för alla ”kaffeflickor”! Undras om även Silvia varit med på ett hörn? Eller hon får bara spela ”receptionist” på slottet? Tänk en scen där hon svarar i telefon ”Guten tag, nein herr kungen är inte hemma.” Samtidigt delar hon och fröken Henemark på dom kungliga juvelerna. Mr maffia står i köket och dricker kaffe. Jesus!
Citera
2019-07-07, 16:59
Medlem
baise-mois avatar
Intressant artikel i Stoppa Pressarna om "Fröken Sug":

https://stoppapressarna.se/kungligt/...d-porrstjarnan

Småskrattade lite åt avslutningen:
"Stoppa pressarna har sökt Fröken Sug för en kommentar"
Citera
2019-07-08, 12:06
Medlem
Minns mycket väl blaskan ifråga. Hon slukade tre jättedildos, en i varje hål, med den äran. Vete katten, om hon hade träffat prinsen, när det slukades och plåtades. Kanske var så att prinsen läste blaskan och tänkte "Mums! Henne måste jag ha".
Vill minnas, att hon även slukade riktigt kött, i något eller några nummer av Private, senare.
Citera
2020-08-09, 16:46
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baise-moi
Nej, förneka gick ju inte eftersom bilderna var bevis nog. Och veterligen har ingen från hovet uttalat sig.
Däremot agerade dom snabbt för att sopa det hela under mattan. Den resterande upplagan av detta nummer av Private köptes upp, och Milton sr. gav (säkert mot skälig ersättning) ut en ny upplaga där en annan modell agerade "Förken Sug". Gary Engman, chefredaktör på Aftonbladet, som publicerat historien ansågs ha begått ett övertramp och fick skampåse på huvudet. Övriga media teg som muren. Saken var ur världen.
Det var först i och med internet som dom saftiga bilderna fick nytt liv och porrgrevinnan Jill Bernadotte blev en levande legend
Tant Jill är min nya hovfavorit. Intressant det här med mörkandet, men jag har inte riktigt kläm på vem som köpte hela den resterande upplagan av Private. Var det Kungahuset självt ??. Förekom det även andra former av påtryckningar ??. Hotades Private med advokat och domstol ??. Kunde inte Milton Sr. tagit strid för att få behålla alstren. Med hänvisning till både tryck- och yttrandefriheten ??. Själv var jag för liten att vid tidpunkten för detta bry mig om det och om jag gjorde det så glömde jag det ganska raskt.
Citera
2020-08-09, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Tant Jill är min nya hovfavorit. Intressant det här med mörkandet, men jag har inte riktigt kläm på vem som köpte hela den resterande upplagan av Private. Var det Kungahuset självt ??. Förekom det även andra former av påtryckningar ??. Hotades Private med advokat och domstol ??. Kunde inte Milton Sr. tagit strid för att få behålla alstren. Med hänvisning till både tryck- och yttrandefriheten ??. Själv var jag för liten att vid tidpunkten för detta bry mig om det och om jag gjorde det så glömde jag det ganska raskt.

Ja det var innan internet nu finns bilderna i tryggt förvar pa min harddisk och pa xhamster tex

undrar hur snacket gar hemma hos knugen??
Du Silvia, Ja Kungen. De där bilderna med Jill ligger ute pa internet när hon analknullas och har hela nyllet fullt med sperma.

Svar av silvia, gud va kat jag blir det sa bara klick i fittan!!!
Senast redigerad av Luzern 2020-08-09 kl. 18:15.
Citera
2020-08-09, 18:13
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Ja det var innan internet nu finns bilderna i tryggt förvar pa min harddisk och pa xhamster tex
Stämmer precis. Nuförtiden är det verkligen "lagt kort ligger" som är normen. Dock har faktiskt även jag sparat bilderna på grevinnan. De är tillräckligt "kuriosa" för att jag ska "ta hem" dem också.
Citera
2020-08-09, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Stämmer precis. Nuförtiden är det verkligen "lagt kort ligger" som är normen. Dock har faktiskt även jag sparat bilderna på grevinnan. De är tillräckligt "kuriosa" för att jag ska "ta hem" dem också.

Visst och tänk på detta alltid när hovet kommer med deras moralpredikningar. De får ju ejvuttala sig politiskt men i moralfrågorcuttalar sig hovet ständigt. När de gör det nästa gång visa gärna dessa bilder för vänner o bekanta i utbildningssyfte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in