Jag har ca 13 fönster, som ligger som klossar längst ner på bildskärmen.
Problemet är att det inte går att klicka på dom för att få upp dom när jag vill växla fönster. Tab+ funkar, men hur ska jag göra för att slippa sitta och trycka - uppe på alla fönster för att få fram det jag vill?
Jag har ca 13 fönster, som ligger som klossar längst ner på bildskärmen.
Problemet är att det inte går att klicka på dom för att få upp dom när jag vill växla fönster. Tab+ funkar, men hur ska jag göra för att slippa sitta och trycka - uppe på alla fönster för att få fram det jag vill?
Jag har flera internet explorer fönster öppna, dom syns längst ner på bildskärmen. Men bara ett av dom kan vara framme i sänder, eftersom jag har fullskärm på dom. Men om jag vill byta fönster, alltså växla fönster, så brukar jag normalt bara klicka på det jag vill ha upp. Men nu går itne det. Jag måste sitta och trycka minus på de resterande 12...
Funkar Alt+Tab? Prova högerklicka på det fönstret du vill ha upp på taskbaren.. Hur som helst så är det ju nåt som är fel om du inte kan klicka vanligt på dom, prova starta om
Ja det funkade när jag startat om, det mesta brukar ju lösa sej då.
Men det kändes som det var nån inställning som jag råkat ändra, var inget problem med nåt annat.
Senast redigerad av Fröken_Flisa 2009-03-04 kl. 10:26.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!