2009-03-04, 09:32
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Jag har ca 13 fönster, som ligger som klossar längst ner på bildskärmen.
Problemet är att det inte går att klicka på dom för att få upp dom när jag vill växla fönster. Tab+ funkar, men hur ska jag göra för att slippa sitta och trycka - uppe på alla fönster för att få fram det jag vill?
Citera
2009-03-04, 09:34
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Flisa
Jag har ca 13 fönster, som ligger som klossar längst ner på bildskärmen.
Problemet är att det inte går att klicka på dom för att få upp dom när jag vill växla fönster. Tab+ funkar, men hur ska jag göra för att slippa sitta och trycka - uppe på alla fönster för att få fram det jag vill?
Jag fattar faktiskt inte vad du menar
Citera
2009-03-04, 09:39
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Jag har flera internet explorer fönster öppna, dom syns längst ner på bildskärmen. Men bara ett av dom kan vara framme i sänder, eftersom jag har fullskärm på dom. Men om jag vill byta fönster, alltså växla fönster, så brukar jag normalt bara klicka på det jag vill ha upp. Men nu går itne det. Jag måste sitta och trycka minus på de resterande 12...
Citera
2009-03-04, 09:43
Medlem
cannaBes avatar
Funkar Alt+Tab? Prova högerklicka på det fönstret du vill ha upp på taskbaren.. Hur som helst så är det ju nåt som är fel om du inte kan klicka vanligt på dom, prova starta om
Citera
2009-03-04, 09:52
Medlem
micaeles avatar
Får man fråga anledningen till att ha 13 IE-fönster öppna samtidigt? Som att be om fruktansvärd minnesanvändning och seghet i systemet överlag.
Citera
2009-03-04, 09:59
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Får man fråga anledningen till att ha 13 IE-fönster öppna samtidigt? Som att be om fruktansvärd minnesanvändning och seghet i systemet överlag.
Vad vet vi, hon sitter kanske med 4 processorer med 4 kärnor var tillsammans med 64gb i ram
Citera
2009-03-04, 10:03
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Ja det funkade när jag startat om, det mesta brukar ju lösa sej då.
Men det kändes som det var nån inställning som jag råkat ändra, var inget problem med nåt annat.
Senast redigerad av Fröken_Flisa 2009-03-04 kl. 10:26.
Citera
2009-03-04, 11:42
Medlem
Plottis avatar
Använd firefox och flikar istället?
Citera
2009-03-04, 13:44
Medlem
Tölps avatar
Det går at få flikar med IE också
Citera
2009-03-04, 18:50
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tölp
Det går at få flikar med IE också

antog att han hade gamla IE som inte kan ha flikar, eftersom han har fler fönster uppe? HM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in