2009-03-03, 22:56
Medlem
Skatans avatar
Hejsan!

Tänkte kolla om någon här på forumet har en likadan dator som jag och har kvar återställnings-CD. Min är tyvärr för repad och efter formateringen så är inte datorn sig lik. Hittar massa drivrutiner på deras hemsida men alla hjälper inte. Det går att beställa hem en recovery cd men tänkte göra ett försök här först!

//Skate
Citera
2009-03-03, 23:28
Medlem
Jag har en Hp Pavilion dv5-1175eo och har samma problem som dig, men det går alltså att beställa hem en recovery cd? Hur? För min recovery hårddisk typ försvann på nåt jävla vänster
Citera
2009-03-03, 23:36
Medlem
Skatans avatar
Man blir länkad till denna sida från HPs support ifall man vill beställa en recovery cd.
http://sv.best2serve.com/?show_flow=RCD&land=SE&lang=sv&sapos_keyword=5070-1438&product_id=8046&category_id=3394
Citera
2009-03-04, 00:18
Medlem
Jäääääääääääääävlar vad dyrt det var Någon måste ju veta hur det går att lösa ändå?
Citera
2009-03-04, 09:54
Medlem
Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Jäääääääääääääävlar vad dyrt det var Någon måste ju veta hur det går att lösa ändå?

Jaa, jag hade hoppats på det ;P
Citera
2009-03-04, 10:39
Medlem
Vad innehåller denna "återställnings-CD"? Några gamla drivrutiner + ett gammalt kommersiellt operativsystem?

Ersätt med ett mera modernt fritt operativsystem i stället.
Citera
2009-03-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Vad innehåller denna "återställnings-CD"? Några gamla drivrutiner + ett gammalt kommersiellt operativsystem?

Ersätt med ett mera modernt fritt operativsystem i stället.

Har ju installerat Windows Vista Ultimate, men jag får inte in drivrutinerna ändå. Har provat Windows 7, men fick inte in drivrutinerna där heller, har ävne provat XP som inte fungerade över huvudtaget på den här datorn.

Så ja, vilket OS syftar du på att jag ska prova?
Citera
2009-10-21, 15:16
Medlem
Skatans avatar
bumpar denna!

Någon som har recovery skivan?

cmoooooon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto