Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Hänsyn och respekt?! Med tanke på dina enfaldiga svordomar och förolämpningar så skulle jag snarare beskriva dig som en respektlös idiot.
Jag ger upp den här tråden nu. Ni barnhatare har inga argument och diskussion upprepar sig bara.
Lycka till i livet, ni växer nog upp ni med och lär er tolerera andra människor. Vem vet, ni kanske till och med blir föräldrar en vacker dag.
Två stycken förstärkningsord och du blir indignerad? Det finns det ingen anledning att bli.
Dessutom fanns det inga som helst förolämpningar i det inlägget som du citerade.
Jag har argument. Jag har förklarat att det handlar om att visa hänsyn och respekt mot andra människor i er omgivning. De enda motargument jag får av de som inte har samma ståndpunkt som jag är personliga påhopp och semantikdiskussioner. Och, inte att förglömma, det stora argumentet som dras fram hela tiden. Nämligen att det är "naturligt" att barn skriker och beter sig som idioter.
Jag tolererar redan andra människor. Till och med barn! Men jag tolererar inte folk som tror att de har större rättighet att vistas på denna jord än vad jag har. Och därmed visar mig en total brist på hänsyn och respekt.
Och förälder kommer jag aldrig bli, hur många vackra dagar det än blir.