2003-09-25, 23:11
Bannlyst
Jag är missnöjd med Liquid_X som moderator på "Invandringspolitik", han låser inlägg snabbare än man hinner skriva dom. Tycker vi klarar oss bättre utan honom. Vad hände med Securion?
Citera
2003-09-25, 23:14
Medlem
Liquid_Xs avatar
jasså, vilkan inlägg är det som jag låst som du har invädningar mot?
Citera
2003-09-25, 23:31
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Jag är missnöjd med Liquid_X som moderator på "Invandringspolitik", han låser inlägg snabbare än man hinner skriva dom. Tycker vi klarar oss bättre utan honom. Vad hände med Securion?

Liquid_X gör ett bra jobb.
Citera
2003-09-25, 23:47
Medlem
Mr Testhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Jag är missnöjd med Liquid_X som moderator på "Invandringspolitik", han låser inlägg snabbare än man hinner skriva dom.
Hej martin1! Har du provat att diskutera en låsning med honom via PM? Det brukar gå att resonera med oss moderatorer. Ta snacket "den rätta vägen" så får du säkert en klok förklaring.
Citera
2003-09-25, 23:55
Medlem
Nidstangs avatar
Är det den här tråden det handlar om så är ju saken klart och tydligt redovisad varför.
Securion åkte till USA och skulle vara borta ett bra tag.
Citera
2003-09-26, 07:27
Medlem
hellshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Hej martin1! Har du provat att diskutera en låsning med honom via PM? Det brukar gå att resonera med oss moderatorer. Ta snacket "den rätta vägen" så får du säkert en klok förklaring.

Jo, det där var ju nästan roligt, det är ju för fan stört omöjligt att få ett svar via PM från en moderator. Vissa moderatorer tror dom visst har blivit översittare, jag nämner inga namn! Och i den frågan vet jag en jävla massa som håller med. Ska det vara så svårt att ge ett svar till en vanlig användare?
Citera
2003-09-26, 09:28
Medlem
TSs avatar
Jag tycker att Liquid_X fungerar bra som moderator på "invandringspolitik", mycket bättre än "Securion". Låsningsdiskussioner är inte heller så intressant och borde kanske tas över PM som någon påpekade.

När det kommer till själva låsningen så håller jag med om att tråden låstes för snabbt, tråden hade kunnat glida tillbaka in på ämnet igen.
Det uppstår också ett problem om man skapar en tråd och den sedan låses för att någon annan skriver "offtopic" i tråden trots att huvudinlägget var bra, varför inte bara radera offtopic-posterna?
Citera
2003-09-26, 09:29
Medlem
Mr Testhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
Jo, det där var ju nästan roligt, det är ju för fan stört omöjligt att få ett svar via PM från en moderator. Vissa moderatorer tror dom visst har blivit översittare, jag nämner inga namn! Och i den frågan vet jag en jävla massa som håller med. Ska det vara så svårt att ge ett svar till en vanlig användare?
Tjena hellshit,
Det är synd att du tycker så och der är mer synd att du inte namnger de som är dåliga på att svara. Nu när du bara säger "Vissa" så kan ju inte de som felar bättra sig. Fram med namn OCH konstruktiv kritik så hjälper du till att få ett bättre och trevligare Flashback.
Citera
2003-09-26, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Liquid_X gör ett bra jobb.

Jaså och det vet du som postat 2-3 ggr den senaste tiden(kollade sista poster och först i och med 24:åringen skrev du) i "Invandringspolitik"?
Citera
2003-09-26, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher

Har för mig att jag inte haft liknande problem förut.
Citera
2003-09-26, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Är det den här tråden det handlar om så är ju saken klart och tydligt redovisad varför.
Securion åkte till USA och skulle vara borta ett bra tag.

Den handlar om invandringspolitik p.g.a., jag bevisar varför invandringspolitiken gått åt helvete och det bevisas gång på gång. Det är HELT fel att låsa den.
Citera
2003-09-26, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TS
Jag tycker att Liquid_X fungerar bra som moderator på "invandringspolitik", mycket bättre än "Securion". Låsningsdiskussioner är inte heller så intressant och borde kanske tas över PM som någon påpekade.

När det kommer till själva låsningen så håller jag med om att tråden låstes för snabbt, tråden hade kunnat glida tillbaka in på ämnet igen.
Det uppstår också ett problem om man skapar en tråd och den sedan låses för att någon annan skriver "offtopic" i tråden trots att huvudinlägget var bra, varför inte bara radera offtopic-posterna?

Absolut inte bättre än Securion. Det är viktigt att inte ha en vänsterextrem person i Invandringspolitik, eller en som stoppar relevanta inlägg. Finns inte många platser att diskutera detta och då är det väldigt fel att ha en som låser diskussioner på det viset. Invandringskritiker har inte så många platser att diskutera på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in