• 1
  • 2
2003-09-26, 18:37
Medlem
Bde filmen och porren hette Shocking Truth - det var kanon nr Ashberg intervjuade henne, hon som enligt feministmaffian var drogad och blev vldtagen - och det kom fram till att hon sjlv producerat massa porrfilmer och hon tyckte att det var helknppt att hon blev betraktad som drogad och vldtagen nr hon i sjlva verket bara levde ut lite sexfantasier. Hon verkade kanonsympatisk, och rtt smart och inte drogad alls. Hon sa att de vrsta droger hon tagit var lite braj i tonren.

Shocking Truth r verkligen runkvnlig, sanna mina ord..
Citera
2003-09-27, 15:53
Medlem
Det var den hr vilda damen som diverse politiker och dylikt med noll koll grt ver, och som Aschberg intervjuade:

http://search.excaliburfilms.com/por...arpgs/Mila.htm

Skulle vara kul att se en debatt mellan henne och ngon av de vrst puckade Svenska politikerna. Jag sg litet av Mila i ett amerikanskt debattprogram, typ Ricki Lake. Hon skulle mosa tanterna.
Citera
2003-09-27, 18:08
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Det var den hr vilda damen som diverse politiker och dylikt med noll koll grt ver, och som Aschberg intervjuade:

http://search.excaliburfilms.com/por...arpgs/Mila.htm

Skulle vara kul att se en debatt mellan henne och ngon av de vrst puckade Svenska politikerna. Jag sg litet av Mila i ett amerikanskt debattprogram, typ Ricki Lake. Hon skulle mosa tanterna.

Hon r satans cklig. Ful och utan brst.
Citera
2003-09-27, 18:09
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hon r satans cklig. Ful och utan brst.

Glm inte "cool".
Citera
2003-09-30, 21:26
Bannlyst
Ngon som vet ngot stlle dr man kan ladda hem den dr frbannade "dokumentren"? Jag sg den aldrig nr den gick p tv, men hela debatten fick mig att bli ksjuk. Skulle vara kul nd att se vad som sades och gjordes i Wolfs pseudo-dokumentr. Ngon som har den p datorn och kan lgga ut den ngonstans annars? Har letat som fan, men aldrig hittat nt =(

Kort sagt, ngon som har "Shocking truth"?
Citera
2003-09-30, 23:02
Medlem
TomBombadills avatar
man borde kunna bestlla den via SVT.. om det nu var dr den sndes.. eller TV4 eller vad det nu var.. Lr vl kosta iof men nd..
Citera
2003-10-01, 14:36
Medlem
Le Saboteurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
S var det ja... Hur kunde man glmma namnet p detta msterverk?

Hans son gick i samma skola som mig nr det begav sig. jvlar vad han fick hra av alla att hans farsa far en torsk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in