I den
här tråden (i den numera arkiverade avdelningen
Muhammed-
bilderna) var jag inte seriös. Jag skrev den här tråden i början av min FB-karriär, för att jag var intresserad av ämnet, och ville veta hur folk skulle reagera på en sådan som mig (som jag utger mig för att vara), alltså en rädd människa som vill äventyra yttrandefriheten för att kunna leva i trygghet.
På den tiden var jag inte speciellt seriös här på flashback, och tyckte det mest var ett intressant forum. Med tiden har dock mitt intresse och min respekt för flashback ökat, och jag har här och där deltgit i seriösa diskussioner. Alltjämnt som min seriositet ökade, så fick jag ett alltmer dåligt samvete för den aktuella Muhammed-tråden.
Jag har, överallt annars, varit seriös när jag skrivit mina inlägg. Men denna tråden är ett undantag, så jag erkänner därför nu, p.g.a. min respekt mot flashback och dess regelverk, att denna tråd var ett trollande.
Ni får ta itu med det här bäst ni vill, stäng av mig från forumet om ni anser det vara korrekt, jag är beredd att betala för mitt regelbrott.
Tack för mig

.
Mvh