2009-03-02, 20:25
Medlem
Lantbruks avatar
I den här tråden (i den numera arkiverade avdelningen Muhammed-bilderna) var jag inte seriös. Jag skrev den här tråden i början av min FB-karriär, för att jag var intresserad av ämnet, och ville veta hur folk skulle reagera på en sådan som mig (som jag utger mig för att vara), alltså en rädd människa som vill äventyra yttrandefriheten för att kunna leva i trygghet.

På den tiden var jag inte speciellt seriös här på flashback, och tyckte det mest var ett intressant forum. Med tiden har dock mitt intresse och min respekt för flashback ökat, och jag har här och där deltgit i seriösa diskussioner. Alltjämnt som min seriositet ökade, så fick jag ett alltmer dåligt samvete för den aktuella Muhammed-tråden.

Jag har, överallt annars, varit seriös när jag skrivit mina inlägg. Men denna tråden är ett undantag, så jag erkänner därför nu, p.g.a. min respekt mot flashback och dess regelverk, att denna tråd var ett trollande.

Ni får ta itu med det här bäst ni vill, stäng av mig från forumet om ni anser det vara korrekt, jag är beredd att betala för mitt regelbrott.

Tack för mig .

Mvh
Senast redigerad av Lantbruk 2009-03-02 kl. 20:28.
2009-03-02, 20:27
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
I den här tråden (i numera den arkiverade avdelningen Muhammed-bilderna) var jag inte seriös. Jag skrev den här tråden i början av min FB-karriär, för att jag var intresserad av ämnet, och ville veta hur folk skulle reagera på en sådan som jag där utger mig för att vara, alltså en rädd människa som vill äventyra yttrandefriheten för att kunna leva i trygghet.

På den tiden var jag inte speciellt seriös här på flashback, och tyckte det mest var ett intressant forum. Med tiden har dock mitt intresse och min respekt för flashback ökat, och jag har här och där deltgit i seriösa diskussioner. Alltjämnt som min seriositet ökade, så ficka jag ett alltmer dåligt samvete för den aktuella Muhammed-tråden.

Jag har, överallt annars, varit seriös när jag skrivit mina inlägg. Men denna tråden är ett undantag, så jag erkänner därför nu, p.g.a. min respekt mot flashback och dess regelverk, att denna tråd var ett trollande.

Ni får ta itu med det här bäst ni vill, stäng av mig från forumet om ni anser det vara korrekt, jag är beredd att betala för mitt regelbrott.

Tack för mig .

Mvh
ok
2009-03-02, 20:29
Medlem
WaRs avatar
Du är förlåten.
Medlem
pump-action.s avatar
Vem fan bryr sig, fjolla.
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
I den här tråden (i numera den arkiverade avdelningen Muhammed-bilderna) var jag inte seriös. Jag skrev den här tråden i början av min FB-karriär, för att jag var intresserad av ämnet, och ville veta hur folk skulle reagera på en sådan som jag där utger mig för att vara, alltså en rädd människa som vill äventyra yttrandefriheten för att kunna leva i trygghet.

På den tiden var jag inte speciellt seriös här på flashback, och tyckte det mest var ett intressant forum. Med tiden har dock mitt intresse och min respekt för flashback ökat, och jag har här och där deltgit i seriösa diskussioner. Alltjämnt som min seriositet ökade, så ficka jag ett alltmer dåligt samvete för den aktuella Muhammed-tråden.

Tack för mig .

Mvh
Du trollar nu va? Vaffan, allt som hände längre än en vecka tillbaka är ju preskriberat imo.
2009-03-02, 20:41
Medlem
Ett Hunds avatar
Intressant, men egotrådar har inget som helst diskussionsvärde.

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in