2009-03-02, 17:35
Medlem
mrdominiks avatar
Har ingen någon länk där en moderator verkligen gör bort sig genom att tex vara så 100% säker på att han har gjort rätt när tiden sedan visar att moderatorn är helt ute o cyklar?
2009-03-02, 17:43
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Menar du att h*n misstolkat någon regel eller skrivet som användare?

Två helt olika saker.Ts får nog vara lite mer exakt
2009-03-02, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.

Spelar det någon som helst roll vilken av dom, menar du? Eller vill du bara göra din röst hörd?
2009-03-02, 17:47
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Spelar det någon som helst roll vilken av dom, menar du? Eller vill du bara göra din röst hörd?

Gäller det moderatorn som användare så kan du lika gärna fråga efter vilken användare som helst som gjort bort sig fastän den påstår sig ha 100% rätt...
2009-03-02, 17:57
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Gäller det moderatorn som användare så kan du lika gärna fråga efter vilken användare som helst som gjort bort sig fastän den påstår sig ha 100% rätt...

det finns många såna användare, däremot har jag aldrig sätt en moderator som förlorar och det skulle va skönt och se, på ett eller annat sätt!
2009-03-02, 17:57
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:

spelar ingen roll, bara moderatorn förlorar. kan vara socialt eller regelmässigt.
2009-03-02, 17:58
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch

Det är väl ändå skillnad på att skriva som mod eller som användare,eller?

Men för att vara on topic så kan ts få denna tråd:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=627024
2009-03-02, 18:07
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Det är väl ändå skillnad på att skriva som mod eller som användare,eller?

Men för att vara on topic så kan ts få denna tråd:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=627024

Ja för mig är det skillnad, du kanske ser moderatorer och användare som samma sak, men inte jag.

A tråden va nice tack för den men de va för lite action, moderatorn postade inte själv och han blev inte ägd utan var ägd från början.
2009-03-02, 18:08
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
det finns många såna användare, däremot har jag aldrig sätt en moderator som förlorar och det skulle va skönt och se, på ett eller annat sätt!

Har du aldrig sett någon med moderatorstatus förlora en diskussion?
2009-03-02, 18:13
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Som de helt vanliga personerna vi är så har vi naturligtvis fel ibland, och jag förstår inte riktigt vad det är som är så intressant med det.
Bara för att vi är moderatorer så innebär det ju inte att vi är experter på allting.
2009-03-02, 18:17
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Ja för mig är det skillnad, du kanske ser moderatorer och användare som samma sak, men inte jag.

A tråden va nice tack för den men de va för lite action, moderatorn postade inte själv och han blev inte ägd utan var ägd från början.
Tror det finns minst en tråd i vapen och militär där jag mer eller mindre blir uppläxad av Ormen Långe, om det nu bara är något sånt du är ute efter....
2009-03-02, 18:27
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Tror det finns minst en tråd i vapen och militär där jag mer eller mindre blir uppläxad av Ormen Långe, om det nu bara är något sånt du är ute efter....

Regelbrott är jag mest ute efter, så om du har någon användare som du försökt avstänga men blev sedan totalt ägd så vill jag gärna se den feedbacktråden.

EDIT: du kan ju iof länka till den där vapentråden
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in