hur kan jag få verktygsfältet/utforskaren eller va det kallas att vara som standard i alla mappar i winxp?jag har testat med "Använd i alla mappar" fast det funkar inte
trött eller? :P ...
Du måste starta via Explorer (Eller shortcut) för att få "Mappar" som standard fält.
Om du vill att denna shortcut skall peka till "Den här Datorn", redigera target
enligt följande:
bilden jag visa är precis det jag vill ha i alla mappar utan att ändra varje gång hur gör jag det?
Kontrollpanelen / Mappalternativ / flik Filtyper . Markera raden (Inget) Mapp, klicka på Avancerat, markera raden explore, klicka på Standard, klicka på Ok, klicka på stäng.
Kontrollpanelen / Mappalternativ / flik Filtyper . Markera raden (Inget) Mapp, klicka på Avancerat, markera raden explore, klicka på Standard, klicka på Ok, klicka på stäng.
En baggis...
Aha!
Snygg lösning, bravo
Man lär sig nått nytt varje dag.
Senast redigerad av dobbelina 2009-03-03 kl. 00:32.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!