Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-25, 15:44
  #265
Medlem
3Godisars avatar
ni som har dessa.... Lagar ni maten eller blir det att ni slänger hälften som jag hade gjort?
Citera
2024-01-25, 15:45
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
ni som har dessa.... Lagar ni maten eller blir det att ni slänger hälften som jag hade gjort?

Det negativa med kassen är att man en dag kan känna att man inte alls vill ha det som finns och då köper man annat ändå.
Eller slänger en del ingredienser.

Äter man exakt allt är det toppen
Citera
2024-02-14, 00:43
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
ni som har dessa.... Lagar ni maten eller blir det att ni slänger hälften som jag hade gjort?

Jag har 3middagar/vecka och vi lagar men det blir oftast i slutet på veckan då allt smakar samma till sist.. Brukar köra 4v och sen ha ett uppehåll på typ ett år.. Det är inte alltid man är sugen på att laga mat samt att står det att det ska ta 45 min att laga så tar det oftast dubbel tid...
Citera
2024-02-14, 08:50
  #268
Moderator
Amirons avatar
Rubrik korrigerad
Linas matkasse (och andra. Matkassar /mod )-->> Linas matkasse och andra matkassar


//Mod
Citera
Idag, 12:34
  #269
Medlem
Extremeflys avatar
Vem har billigast matkasse just nu? Ni får gärna räkna in första gångare då jag inte prövat detta förr, och de brukar väl vara hyggliga rabatter då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback