• 1
  • 2
2009-03-02, 16:23
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzycon
Köp måltids ersättare inte gainers

Eller ännu bättre: gör matlådor

Misstänker att killen överdriver med 200^1000+ %
Okej att folk i u-länder som Kambodja inte hinner äta mat, men här i välfärdssverige hinner alla laga mat.
Citera
2009-04-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Klart du får dåliga svar då du ställer en skitdum fråga och äter 2ggr per dag! Seriöst, "jag hinner inte mer". Så du påstår att du har hela dagen full förutom den tiden det tar att laga och äta två mål mat? Nejdu, det tvivlar jag på! Ät mer och fler gånger per dag.

Du kan inte seriöst påstå att du inte hinner äta mer än 2ggr per dag, isf är du världens mest upptagna person.
Heheheeh,jo,jag hinner.jag har en del problem med mig själv om man säger så,som dagliga rutiner att handla och ta hand om sig själv.
jag var på en hälsokostaffär och köpte maxgain ultra mrp och b-vitamin tabletter för att bättra på matlusten.
blandar en drink med mjölk och dricker en gång om dagen efter jobbet och den känns av med en gång,bla värmer det i musklerna,är det positivt?sen har jag börjat få lite ont i levern,kan det bero på b-vitaminet?säkert nån expert här som kan ge sina synpunkter
Citera
2009-04-01, 21:07
Medlem
Undercasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofabitch
Heheheeh,jo,jag hinner.jag har en del problem med mig själv om man säger så,som dagliga rutiner att handla och ta hand om sig själv.
jag var på en hälsokostaffär och köpte maxgain ultra mrp och b-vitamin tabletter för att bättra på matlusten.
blandar en drink med mjölk och dricker en gång om dagen efter jobbet och den känns av med en gång,bla värmer det i musklerna,är det positivt?sen har jag börjat få lite ont i levern,kan det bero på b-vitaminet?säkert nån expert här som kan ge sina synpunkter

Men då var det faktiskt du som är "the bad boy" när du faktiskt skriver att du inte hinner. ryck upp dig och gör storkok hemma. kan räcka hela veckan om du gör riktigt stora mängder.

Sluta klaga och be om råd, om du inte ens orkar gå och handla.
Citera
2009-04-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercast
Men då var det faktiskt du som är "the bad boy" när du faktiskt skriver att du inte hinner. ryck upp dig och gör storkok hemma. kan räcka hela veckan om du gör riktigt stora mängder.

Sluta klaga och be om råd, om du inte ens orkar gå och handla.
Men skit nu i detta att jag inte hinner,om du inte har nåt fel på minnet så kanske du kommer ihåg att jag skrev att jag har en del problem men det kan vi ge fan i nu.
Undercast du kan väl vara bror duktig i nån annan tråd om du ingeting kan om dom här produkterna
Citera
2009-04-01, 21:20
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:

B-vitamin lagras inte i kroppen då dessa är vattenlösliga, dock kan de korttidlagras i levern. Vilken typ av b-vitamin rör det sig om?
Får man fråga hur du fått "ont" i levern? Det finns inte många smärtnerver i dina inälvor.
Citera
2009-04-01, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
B-vitamin lagras inte i kroppen då dessa är vattenlösliga, dock kan de korttidlagras i levern. Vilken typ av b-vitamin rör det sig om?
Får man fråga hur du fått "ont" i levern? Det finns inte många smärtnerver i dina inälvor.
jag har en öm känsla på vänster sida ovanför höften,ungefär som man kan få efter man borstat bra en helg,det är väl där levern sitter eller kallas det njure? tabletterna heter mega b och innehåller B1,B2,Niacin,Pantotensyra,B6,B12,B15,Folsyra,Bioti n,PABA,Kolin,Inositol
Citera
2009-04-01, 21:36
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
jag har en öm känsla på vänster sida ovanför höften,ungefär som man kan få efter man borstat bra en helg,det är väl där levern sitter eller kallas det njure? tabletterna heter mega b och innehåller B1,B2,Niacin,Pantotensyra,B6,B12,B15,Folsyra,Bioti n,PABA,Kolin,Inositol

Ganska onödigt kosttillskott förutsatt att du äter mat. Biokemi och trollerier är egentligen mina områden av expertis, men jag skulle avråda dig från att knapra dessa piller. Känns ganska dumt att köpa dessa kvacksalvartabletter om du inte har ordinerats att öka ditt intag av Vitamin B. Även om vitaminen är vattenlöslig kan den ha toxiska effekter om du överdoserar, så undvik dessa tabletter ett tag och se hur det blir.
Citera
2009-04-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ganska onödigt kosttillskott förutsatt att du äter mat. Biokemi och trollerier är egentligen mina områden av expertis, men jag skulle avråda dig från att knapra dessa piller. Känns ganska dumt att köpa dessa kvacksalvartabletter om du inte har ordinerats att öka ditt intag av Vitamin B. Även om vitaminen är vattenlöslig kan den ha toxiska effekter om du överdoserar, så undvik dessa tabletter ett tag och se hur det blir.
ok,snubben i affären sa att det skulle öka matlusten,får väl avstå från dom några dagar och se om det blir bättre,jag fick också ovanligt gult piss,nästan neongröntgult
Citera
2009-04-01, 21:46
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
ok,snubben i affären sa att det skulle öka matlusten,får väl avstå från dom några dagar och se om det blir bättre,jag fick också ovanligt gult piss,nästan neongröntgult

Träna hårt, gör dina läxor och håll dig aktiv (mentalt så väl som fysiskt) så ska du se att din matlust kommer igång. Att överdosera vitaminer och mineraler gör mer skada än nytta.
Citera
2009-04-01, 22:10
Medlem
Citat:
Träna hårt, gör dina läxor och håll dig aktiv (mentalt så väl som fysiskt) så ska du se att din matlust kommer igång. Att överdosera vitaminer och mineraler gör mer skada än nytta.
Känner du till nåt om Maxgain ultra mrp,om det är bra att gå upp i vikt med?
Citera
2009-04-01, 22:14
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Känner du till nåt om Maxgain ultra mrp,om det är bra att gå upp i vikt med?

Det är bättre att äta redig husmanskost. Ha gainers som sista utväg.
Citera
2009-04-01, 23:22
Medlem
Howakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzycon
Köp måltids ersättare inte gainers

Exakt måltids ersättare är riktigt bra.

Men skulle rekommendera att TS fixar matlådor och tar måltids ersättaren då man absolut "inte har tid" att äta.
Senast redigerad av Howaka 2009-04-01 kl. 23:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in