Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-01, 20:21
Medlem
Kommer inte in på Swedbank sedan en tid. Har något med en Vista uppdatering har jag fått höra. Någon som vet något om detta?
Citera
2009-03-01, 20:24
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Låter aning märkligt då jag själv var inne på Swedbank för bankärende i dagarna.Vista Ultimate med alla service uppdateringar i maskinen och inga problem alls förutom alla räkningar

Det bör vara något annat som ställer till ditt beskymmer.

Router, brandvägg kanske?
Citera
2009-03-01, 20:25
Medlem
Inget som beror på vista skulle jag säga, har inte upplevt några problem. Problemet ligger nog någon annan stans. Kan du prova att pinga www.swedbank.se? (windowsknapp + r > cmd > ping www.swedbank.se)
Citera
2009-03-01, 21:00
Medlem
Pingade. Begäran gjorde timeout. 4 skickade , 0 mottagna.
Citera
2009-03-01, 23:56
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbank

Använder du Windows Vista och har problem att logga in i internetbanken?
Har du operativsystemet Windows Vista kan du ha problem med att logga in i Swedbanks internetbank. Detta beror på en kombination av två saker: Microsoft gjorde en uppdatering den 12 februari och att du har någon av swedbanks webbadresser upplagda som tillförlitlig plats.
För att kunna logga in i internetbanken behöver du, på grund av uppdateringen från Microsoft, ta bort swedbanks webbadresser från tillförlitliga platser. Säkerheten påverkas inte av detta.

Så här tar du bort swedbanks webbadresser från tillförlitliga platser:
Gå till menyraden och välj Verktyg- Internetalternativ- Säkerhet, klicka på Tillförlitliga platser, klicka sedan på Platser. Här tar du bort swedbanks webbadress som tillförlitlig webbplats.

http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,1842_m109_m44_713557,00.html
Senast redigerad av HälsingeBocken 2009-03-02 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in