2003-09-25, 12:55
Bannlyst
Han skall åka på semester. Kommer nog inte tillbaka hit i någon form med tanke på den fullständigt godtyckliga tillämpningen av "reglerna"; en person kan göra 10 personangrepp utan varning, en annan bannas av fingerade skäl, nämligen den som säger obekväma sanningar. Ni som är dumma nog att tro/intala er att någon som helst rättvisa gäller på detta forum -stanna kvar! Ni som kan tänka med ert eget huvud -lämna!

Jack Torrance hälsar också.
2003-09-25, 13:11
Medlem
Citat:
Ni som är dumma nog att tro/intala er att någon som helst rättvisa gäller på detta forum -stanna kvar!
Eftersom jag inte har en tanke på att lämna FB antar jag att jag hör till de "dumma". Personligen är jag inte här för att få rättvisa. Man får ta det onda med det goda helt enkelt.
2003-09-25, 13:58
Bannlyst
Trist att höra. Sverige som alltid exporterat varor av god kvalitét och så skickar vi ut denna produkt till utlandet! Jag ska skyndsamt meddela alla utländska beskickningar att denna person inte på något sätt representerar riket. Åk till hotell Overlook, det verkar vara ett pensionat som passar din personlighet.

Trevlig resa.
Personalen, Karsudden
2003-09-25, 14:14
Medlem
Schaffers avatar
Varför tar Katla upp stridsyxan där Laura lagt ner den???

Sådant här löjligt gnabb borde bara tystas ner och inte som jag gör nu skriva i dessa trådar.

Gör som jag säger och inte som jag gör ok!
2003-09-25, 18:20
Bannlyst
Nåja!

Vissa kanske har mer erfarenhet av Karsudden. Katla har bara skrivit 5 inlägg här så länge, och admin sade att man skall ha skrivit minst 10 om man inte skall åka ut för trams. Klippiga bergen verkar trevligt; Nux lillebror har faktiskt varit där, fast inte just på Overlook. Nux skall fö till ett ställe öster om Chania på Kreta, enligt vad jag har hört.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in