2013-12-05, 18:08
  #673
Medlem
Mikojans avatar
Jag kunde inte låta bli att se efter hur lokalblaskan redogjorde för jippot. Tja, naturligtvis i positiva ordalag med lämpligt lögnaktiga ”fakta”. Som det här att Torget var fullt.

Det var det förstås inte, men det var nog rätt många ditkommenderade skolelever där. Och naturligtvis den vanliga armén av dagdrivande pensionärer.

Men så ingående är aldrig tidningar som jobbar okritiskt för ”den goda sidan”.

http://allehanda.se/start/harnosand/1.6568445-torget-fullpackat-vid-manifestation
2013-12-05, 20:35
  #674
Medlem
BurkHanss avatar

Men Bökberg, ta't lugnt. Din karriär som verbal anti-antirasist-Tarzan är bara i sin linda. Det behövs träning och åter träning, som med allt annat. Nice try, men du skulle inte ha gett upp så snabbt. "Svennehora" hade varit alldeles utmärkt att fortsätta med.

Man kan alltid ställa en motfråga så länge för att samla sig eller för att hinna tänka efter. "Vad skulle det vara en motreaktion på? Att Sverige har världens mest generösa flyktingmottagning?" och sen avrundar du med att lite halvt föraktfullt mumla förstående samtidigt som du nickar åt resten av klassen "Tja, otack är världens lön"...

Förresten, synd du inte var med på demonstrationen med de ditkommenderade stollarna. Så här såg jag den länkade artikeln avslutades:
Citat:
Det hela avslutades enligt gammal god tradition med att deltagarna kramade varandra.

De här människorna är beredda att begå kollektivt självmord som vilken extrem sekt som helst!
2013-12-05, 21:30
  #675
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
De här människorna är beredda att begå kollektivt självmord som vilken extrem sekt som helst!

Ja de har samma sinnessjuk dom som de där journalistnorrbaggarna (i sista delen av artikeln):
http://www.absoluterights.com/willing-martyrs-to-the-cult-of-self-hatred/

Det största problemet är att de verkar se det hela som ett utvidgat självmord där de försöker dra med alla oss andra.
2013-12-05, 22:12
  #676
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Finns det någon person som är mer politiskt korrekt än Stig Wallin?

Är han inte den absoluta grandmaster PK?
2013-12-05, 22:33
  #677
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Finns det någon person som är mer politiskt korrekt än Stig Wallin?

Är han inte den absoluta grandmaster PK?

Möjligen var. Han dog, möjligen ironiskt nog, 5.12 för fyra år sen
2013-12-05, 23:53
  #678
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Möjligen var. Han dog, möjligen ironiskt nog, 5.12 för fyra år sen

Lite smått intressant att även "antirasist hjälten" Mandela tycks ha dött 5 i 12, som säkerligen var en stor förebild för både Wallin och mördade dottern.
2013-12-06, 14:09
  #679
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans

Men Bökberg, ta't lugnt. Din karriär som verbal anti-antirasist-Tarzan är bara i sin linda. Det behövs träning och åter träning, som med allt annat. Nice try, men du skulle inte ha gett upp så snabbt. "Svennehora" hade varit alldeles utmärkt att fortsätta med.

Man kan alltid ställa en motfråga så länge för att samla sig eller för att hinna tänka efter. "Vad skulle det vara en motreaktion på? Att Sverige har världens mest generösa flyktingmottagning?" och sen avrundar du med att lite halvt föraktfullt mumla förstående samtidigt som du nickar åt resten av klassen "Tja, otack är världens lön"...

Förresten, synd du inte var med på demonstrationen med de ditkommenderade stollarna. Så här såg jag den länkade artikeln avslutades:

De här människorna är beredda att begå kollektivt självmord som vilken extrem sekt som helst!
Bra förslag, men mothugget blir då att bara för att man har generös invandring så kan ju ändå rasismen anses flöda bland småfolket.

Du tycker att man kan förvänta sig att det ska ta tid för gemene man att bli en verbal antik-antirasist-Tarzan?, jag har lätt att se hela den här veckans föreställning som ett komplett misslyckande när du skriver att jag inte skulle gett upp så lätt trots att jag inser det på egen hand.

Jo en kram är precis vad jag suktar efter att få ifrån en främling när jag är rädd för människor såpass att jag inte gillar att debattera med dom

Symboliken i kramen är alltså att vi sopar undan alla kulturella skillnader om vi påminns om att vi alla är människor och därigenom torde vara världsmedborgare.
2013-12-07, 18:12
  #680
Medlem
Max-swedens avatar
Undrar hur lång tid det tar innan man ser sånt här mitt på ljusa dagen här i Sverige: http://vk.com/video190512064_166351974

Varning för känsliga! Väldigt brutalt fimlklipp av en kvinna (vit) som blir våldtagen, stenad och hoppad på i sydafrika, mitt på dagen helt öppet.
2013-12-07, 19:19
  #681
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Må Stig Wallin pinas i Nifelhel, hans idioti orsakade dotterns död. Ett typexempel på "Stockholmssyndromet" när inte ens dotterns död kunde väcka honom ur hans bisarra vanföreställningar om "individkramande". Politisk korrekthet är en mental sjukdom, en dödlig sådan.
2013-12-07, 21:12
  #682
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-sweden
Undrar hur lång tid det tar innan man ser sånt här mitt på ljusa dagen här i Sverige: http://vk.com/video190512064_166351974

Varning för känsliga! Väldigt brutalt fimlklipp av en kvinna (vit) som blir våldtagen, stenad och hoppad på i sydafrika, mitt på dagen helt öppet.
Tror att det där är en halvsvart man faktiskt.
2013-12-07, 21:24
  #683
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Tror att det där är en halvsvart man faktiskt.

Det är ironiskt nog en somalier.
2013-12-07, 21:25
  #684
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Må Stig Wallin pinas i Nifelhel, hans idioti orsakade dotterns död. Ett typexempel på "Stockholmssyndromet" när inte ens dotterns död kunde väcka honom ur hans bisarra vanföreställningar om "individkramande". Politisk korrekthet är en mental sjukdom, en dödlig sådan.

Amen broder Amen.

Denna Stig måste vara så ur synk en man maximalt kan bli eller var. Dottern hans blev berikad av en "blading" men ändå går han ut och kämpar mot Sverige vänliga människor som vill stoppa det här negerväldet.
Må din dotter aldrig få reda på hur jävla fördärvad du blev i huvudet (fast du var troligtvis redan störd som lät din dotter springa vind för våg med bladingar).

Detta är ett signum för hur korkade och verklighetsfrånvarande vänstervurmare är.

Må du Stig aldrig få någon vila i din grav.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in