2009-12-14, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dregen55
Stig Wallin är en mycket korkad man helt enkelt. Han pissar på sin dotters grav med sitt ställningstagande.

Verkligen inte. Hans dotter blev mördad av en afrikan. Är alla afrikaner mördare? NEJ! Om hon blivit dödad av en svensk hade du kallat alla svenskar för mördare då? Använd huvudet lite din jävla idiot!
2009-12-14, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
Verkligen inte. Hans dotter blev mördad av en afrikan. Är alla afrikaner mördare? NEJ! Om hon blivit dödad av en svensk hade du kallat alla svenskar för mördare då? Använd huvudet lite din jävla idiot!

Afrika är inte ett land alltså hade en jämförelse med Europeér varit vettigare håller du inte med?

Alla Afrikaner är inte mördare, men de flesta somalier är det
2009-12-14, 21:16
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Mig veterligen är det det enda mord i Sverige som begåtts av en afrikan mot en svensk kvinna.

Nja negrer har tagit kål på fler svenskor än så.
2009-12-14, 21:17
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Skulle inte förvåna mej om Stig har nån morbror/farbror som värvats till waffen SS..? En psykologisk gåta såvida han inte är .....jude.

Waffen SS? Vafan? Sådana här människor som Stig Wallin tenderar att ha tokreligösa människor i släkten, inte Waffen SS frivilliga. Sådana var av en helt annan kaliber.
2009-12-14, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Afrika är inte ett land alltså hade en jämförelse med Europeér varit vettigare håller du inte med?

Alla Afrikaner är inte mördare, men de flesta somalier är det

Jag tvivlar starkt på att de flesta somalier i Sverige är mördare.

Däremot är de flesta lata, otillräkneliga och oförmögna att arbeta produktivt. Av all statistik att döma, åtminstone.
2009-12-14, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Nja negrer har tagit kål på fler svenskor än så.

Och detta hände inte motsatt när de Vita hade kolonier i Afrika?
Jävla idiot!
2009-12-14, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Priosfei
Jag tvivlar starkt på att de flesta somalier i Sverige är mördare.

Däremot är de flesta lata, otillräkneliga och oförmögna att arbeta produktivt. Av all statistik att döma, åtminstone.

Statistik? Är det någon som gått runt och frågat efter etnicitet bland alla soffliggare??? Skärp dej!
2009-12-14, 21:27
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Och detta hände inte motsatt när de Vita hade kolonier i Afrika?
Jävla idiot!

Du menar att svenskor våldtog och mördade svartingar på kolonialtiden?
2009-12-14, 21:29
Bannlyst
Citat:
Statistik? Är det någon som gått runt och frågat efter etnicitet bland alla soffliggare??? Skärp dej!

Det finns viss statistik som hänvisar till somaliers destruktivt höga arbetslöshet, ja.
2009-12-14, 21:30
Medlem
aisha51s avatar
Håller med Dallitz, fråga min morfar hur ungdomen är idag och han kommer att svara ungefär så: de flesta är lata, otillräkneliga och oförmögna att arbeta produktivt.
2009-12-14, 23:18
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Jag läste någonstans att motståndet hos svensken att ta emot nya invandrare är större ju FÄRRE invandrare han träffat. Så boten borde väl vara att träffa så många som möjligt? Vad är ologiskt i mitt resonemang?

Nej, det är snarast så att de allra hårdaste antimångkulturalisterna finns hos de som bor nära stora mängder blattar - om man ska se till valresultaten för nationella partier.
2009-12-14, 23:21
Medlem
Doncos avatar
Citat:

Det är betydligt troligare att en neger dödar en svensk flicka än att en vit svensk man dödar en negress.

Använd huvudet lite mer din jävla idiot!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in