2009-02-28, 15:49
Medlem
Bluewavess avatar
När man skriver inlägg ibland och tar lite tid på sig, så loggas man ut när man klickar på posta, och det är ganska ofta som man då loggar in men de står "ogiltigt ämne" o så få man skriva om allt.
Detta är ganska irriterande o de skulle vara bra om man inte loggades ut så fort man inte klickar runt på fb var 5:e minut. Man måste ju kunna kunna sitta en havltimma när man ska skriva ett långt inlägg utan att bli utsatt för detta.
Senast redigerad av Bluewaves 2009-02-28 kl. 16:00.
2009-02-28, 16:00
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluewaves
När man skriver inlägg ibland och tar lite tid på sig, så loggas man ut när man klickar på posta, och det är ganska ofta som man då loggar in men de står "ogiltigt ämne" o så få man skriva om allt.
Detta är ganska irriterande o de skulle vara bra om man inte loggades ut så fort man inte klickar runt på fb var 5:e minut. Man måste ju kunna kunna sitta en havltimma när man ska skriva ett långt inlägg utan att bli utsatt för detta.
Klicka i "kom ihåg mig" när du loggar in.
2009-02-28, 20:33
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluewaves

Skriv inlägget i notepad och kopiera in, alternativt kopiera inlägget innan du skickar iväg det så har du ju åtminstonne det kvar och slipper skriva om det.
2009-03-01, 11:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Skriv inlägget i notepad och kopiera in, alternativt kopiera inlägget innan du skickar iväg det så har du ju åtminstonne det kvar och slipper skriva om det.

Så brukar jag göra för säkerhets skull när jag skrivit nåt lite längre.
2009-03-01, 22:06
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Precis. Skriver du ett längre inlägg så kör en "ctrl+a" "ctrl+c" innan du trycker på "skicka".

Annars är det väl bara att ta "bakåt" i din webbläsare.
2009-03-02, 00:06
Medlem
Zwerchstands avatar
FAQ - LÄS innan du frågar något. :
Citat:
25.
Q: Det händer att jag blir utloggad när jag ska posta. Jag måste logga in på nytt, och då försvinner inlägget jag skrivit! Vad ska jag göra?
A: Logga in med ”Kom ihåg mig?” förbockat; annars loggas du ut automatiskt efter c:a 15 minuters inaktivitet mot servern (eller om browsern stängs). Eller kopiera texten i ditt inlägg innan du trycker ”Skicka svar”, så har du en backup. Eller förhandsgranska oftare. Eller, om olyckan redan skett: Logga in; texten bör hamna rätt. Om den inte gör det, så backa browsern förbi inloggningen till redigeringsfönstret där din text ligger kvar, posta.
2009-03-02, 21:22
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Och där har väl allt sagts som behöver sägas i ämnet.

Tråd låst

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in