Vet inte hur jag ska frklara det hr problemet riktigt, jag hade en hdmi kabel som jag kopplade mellan dator och tv, fick d enbart bild i antingen tvn eller datorn, aldrig i bda. Kunde inte ens anvnda det alternativet i Nvidia Control Panel. Och nu nr jag kopplat ifrn hdmi kabeln s kan jag inte starta ngra spel. t ex world of warcraft i annat n fullscreen och d r WoW fr stort fr skrmen. och nr jag frsker ndra till windowed mode, som jag vill ha det. s blir det bara svart och man kan inte gra ngonting.
Om jag skulle ta kort p skrmen med en digitalkamera nr WoW r uppe. s r rutan svart. men nr jag tar printscreen; ser man rutan som den ska vara. Helt ologiskt och jag vet inte vad det r. Om ngon verhuvudtaget frstr vad jag snackar om ( lite svrt kanske ) s svara grna med en lsning.
Tack p frhand
Det gr det skert, men intresset r nog lite dligt pga din rubrik.
Rubriken ska visa vad diskussionstrden handlar om och d vcker man mer intresse n vad den gr idag " problem "
Jo, vet rubriken frklarar inte s mycket. Men det r av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte vet hur jag ska formulera mitt problem kort nog. Och jag vet inte hur man ndrar rubriken i efterhand om det ens gr s det gr inte gra ngot t det nu nd :/
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!