2009-02-28, 11:26
Medlem
Vet inte hur jag ska frklara det hr problemet riktigt, jag hade en hdmi kabel som jag kopplade mellan dator och tv, fick d enbart bild i antingen tvn eller datorn, aldrig i bda. Kunde inte ens anvnda det alternativet i Nvidia Control Panel. Och nu nr jag kopplat ifrn hdmi kabeln s kan jag inte starta ngra spel. t ex world of warcraft i annat n fullscreen och d r WoW fr stort fr skrmen. och nr jag frsker ndra till windowed mode, som jag vill ha det. s blir det bara svart och man kan inte gra ngonting.
Om jag skulle ta kort p skrmen med en digitalkamera nr WoW r uppe. s r rutan svart. men nr jag tar printscreen; ser man rutan som den ska vara. Helt ologiskt och jag vet inte vad det r. Om ngon verhuvudtaget frstr vad jag snackar om ( lite svrt kanske ) s svara grna med en lsning.
Tack p frhand
Citera
2009-02-28, 15:54
Medlem
Finns det ingen kunnig hr p forumet ? :S:S
Citera
2009-02-28, 16:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aliex
Finns det ingen kunnig hr p forumet ? :S:S

Det gr det skert, men intresset r nog lite dligt pga din rubrik.

Rubriken ska visa vad diskussionstrden handlar om och d vcker man mer intresse n vad den gr idag " problem "

Citera
2009-02-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Det gr det skert, men intresset r nog lite dligt pga din rubrik.

Rubriken ska visa vad diskussionstrden handlar om och d vcker man mer intresse n vad den gr idag " problem "

Jo, vet rubriken frklarar inte s mycket. Men det r av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte vet hur jag ska formulera mitt problem kort nog. Och jag vet inte hur man ndrar rubriken i efterhand om det ens gr s det gr inte gra ngot t det nu nd :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in