2009-02-27, 23:26
Medlem
CohfzZs avatar
Äsch, en massa " bling bling " papper är ju verkligen nödvändig.
Rekomenderar " Rizzla blå " brinner sakta och håller glöden jämnt levande, kostar mellan 4-8 kr beroende på inköpsställe.
Citera
2009-02-27, 23:49
Medlem
dennihsus avatar
palla beställa från internet dra bara till närmaste mat affär, för du är väl 18 va?

OnT: OCB slim är bästa...
Citera
2009-02-28, 00:06
Medlem
KryddAs avatar
http://www.smoketower.com/sv/article/1697/ocb_rullpapper_pa_rulle

OCB på rulle slår allt. Kan inte mecka med slim längre, för små papper. OCB på rulle kostar 10kr i lokala turkkiosken också, så det är niiiice =)
Citera
2009-02-28, 00:35
Medlem
öh, köp rizzla
Citera
2009-02-28, 00:43
Medlem
svenskasesams avatar
Föredrar Rizla Slim (den silvriga). Tycker dom är lätta och sköna att rulla med.
OCB kommer god tvåa.
Citera
2009-02-28, 02:44
Medlem
Silverfangs avatar
Rizzla slim och Elements!!
Citera
2009-02-28, 03:41
Medlem
mytomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennihsu
palla beställa från internet dra bara till närmaste mat affär, för du är väl 18 va?

OnT: OCB slim är bästa...

Det är inte 18årsgräns på rullpapper.
Citera
2009-02-28, 06:07
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
Ja det funkar, men gott är det inte.

Ont: Röda rizla är respekt.
Det beror väl på vad du gör för intryck hos folk. Folk som använder röda rizzla är antingen så duktiga så de inte behöver klister för att rulla den, eller så är man en dum fjortis som inte kommer på nåt vettigare rullpapper. Men visst, de är klassiskt vita och breda, men klistret suger. Säger som de andra OCB och elements. De av hampa var även ganska bra(kommer ej ihåg namn, grön förpackning).
Citera
2009-02-28, 07:33
Medlem
Qwakes avatar
får låna tråden lite, har någon en anning om vad det helt genomskinlliga rull pappret heter och i så fall vet var man kan få tag på det?

Tycker personligen OCB slim/rulle är bäst.
Citera
2009-02-28, 07:34
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
får låna tråden lite, har någon en anning om vad det helt genomskinlliga rull pappret heter och i så fall vet var man kan få tag på det?

Tycker personligen OCB slim/rulle är bäst.
Aleda, finns om du klickar på länken som fanns. De är förövrigt de värdelösaste rullpapprena jag rökt.
Citera
2009-02-28, 07:44
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Aleda, finns om du klickar på länken som fanns. De är förövrigt de värdelösaste rullpapprena jag rökt.

nope det är inte helt genomskinlligt av vad jag kan se på bilderna i smoketower. nu snackar vi rullpapper som man kan mista för plast för att det är så genomskinnligt.
hade en kompis, kompis som var i cristiania där han hade skaffat dem.Jävlar vad förundrad jag var när jag satt och kollade på gröna buds genom pappret hög som ett hus.

Kan nämna ett till godkänt rullpapper. rizzla silver.
för att inte gå bort från ämnet för mycket.

Edit: Tror OCB Crystal kan varit det jag sökte efter. inte säker.
Senast redigerad av Qwake 2009-02-28 kl. 07:52.
Citera
2009-02-28, 08:30
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
nope det är inte helt genomskinlligt av vad jag kan se på bilderna i smoketower. nu snackar vi rullpapper som man kan mista för plast för att det är så genomskinnligt.
hade en kompis, kompis som var i cristiania där han hade skaffat dem.Jävlar vad förundrad jag var när jag satt och kollade på gröna buds genom pappret hög som ett hus.

Kan nämna ett till godkänt rullpapper. rizzla silver.
för att inte gå bort från ämnet för mycket.

Edit: Tror OCB Crystal kan varit det jag sökte efter. inte säker.
Aleda, finns om du klickar på länken som fanns. De är förövrigt de värdelösaste rullpapprena jag rökt. De både ser ut som, och smakar plast. De är totalt genomskinliga bortsett från att de reflekterar ljus när mecket är mörkare än omgivningen. Enda anledningen till att röka dem är ju för att se det gröna, men det kan man fan titta på innan och sedan röka en riktig spliff. Det är mycket jobbigare att mecka med "plast" och det smakar sämre. Trots det så blev jag just nu sugen på att röka en sån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in