2009-02-27, 19:16
Medlem
SamBams avatar
<yja ba, har råkat radera lite kort, fick dom mesta vi nå shareware, fick massor med riktigt gamla foton, men inte just dom jag ville ha. kan man?

Då användaren var full vid skapandet av tråden så väljer jag att posta in rättelsen som går att läsa längre ner.

/
Mod

Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Sorry hade 2 promille igår, vi testar igen. Jag har fotat under julen men råka radera kortet, ladda ner ett billigt sharware som återskapar filerna, fick bara fram 3 foton från julen men fick hem massor med foton som jag tagit före julen, så jag undrar om det är nån skildnad med dom dyrare versionerna som återställer minneskort, eller är det nått jag får leva med, och inte få mina julkort? Har fortfarande nån promille ser jag, men hoppas ni förstår.

Edit: jag använder mac.
Senast redigerad av skinner5000 2009-02-28 kl. 17:59.
Citera
2009-02-27, 19:37
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
<yja ba, har råkat radera lite kort, fick dom mesta vi nå shareware, fick massor med riktigt gamla foton, men inte just dom jag ville ha. kan man?
prova att ställ frågan en gång till, men försök att ställa den så att någon annan har en chans att förstå vad du frågar om också
Citera
2009-02-27, 19:46
Medlem
Meciraes avatar
Du var mig en rolig prick.
Vad har det här med Macintosh OS X att göra?
Och så är grammatiken som sänd från himmelen.
Jag tror nog att en betalprogram kanske kan hitta mer information.
Men jag vet inte.
Citera
2009-02-27, 20:33
har råkat radera lite kort kan man rädda dessa raderade kort?

Tror jag har löst en del av rebusen men har fortfarande ingen aning om vad han menar, har han raderat ett SD-kort på en kamera eller har han raderat SD-kortet i sin dator eller har han raderat en mapp med bilder? Sitter han på mac eller win?
Citera
2009-02-28, 07:04
Medlem
SamBams avatar
Sorry hade 2 promille igår, vi testar igen. Jag har fotat under julen men råka radera kortet, ladda ner ett billigt sharware som återskapar filerna, fick bara fram 3 foton från julen men fick hem massor med foton som jag tagit före julen, så jag undrar om det är nån skildnad med dom dyrare versionerna som återställer minneskort, eller är det nått jag får leva med, och inte få mina julkort? Har fortfarande nån promille ser jag, men hoppas ni förstår.

Edit: jag använder mac.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in