2010-11-08, 16:26
Medlem
pimpovics avatar
Folk som stinker är det värsta som finns. Då menar jag inte folk som luktar lite svett, det har jag inget emot. Tänker mest på dom som stinker avfall och spärrar av delar av gymmet med sin odör för att det inte går att vara i närheten.
2010-11-08, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aintsosweet
Om du har ett normal-sittande linne som inte visar halva bröstet och e obefintliga bröstmusklerna

Störde mig däremot på en tjej igår. Hon var kanske 25, utländsk, smal och vältränad och rätt söt. (vilket hon tydligen visste om själv) för hon hade bara sport BH och korta träningsbyxor. Jag blev först glad för det vore bekvämare om alla tjejer tränade i sportBH ibland eftersom jag då vågar göra det själv (det är så varmt!) men hon var bara... äcklig.

Visst hennes kropp var snygg men medan hon stod på dendär trampmaskinen höll hon hela tiden på att torka bort den rinnande svetten under armarna och på magen. Eeew?

Det är meningen att man ska svettas när man tränar.
2010-11-08, 17:00
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatLake
Tror att han var liten från början, men blivit stor, och då börjar folk hälsa helt plötsligt.
Härlig hierarki på gymmen runt om i landet vettu :P

Brukar inte de flesta vara små från början?
2010-11-08, 17:25
Medlem
evolutes avatar
Nu tänker jag välja att tolka "gym" som en "institution för kroppslig träning" (wikipedia) och inte som "styrketräningslokal" så att jag kan gnälla på folk i simhallen.

I banorna för motionssim stötar man givetvis på mängder av pensionärer som simmar väldigt långsamt. Ibland brukar jag sluta simma och förundras över att jag knappt behöver använda en enda muskel i kroppen för att glida förbi dem. Det är förstås lite irriterande men jag har ändå förståelse för detta fenomen. Alla blir vi till slut gamla och vill långsamt flyta fram genom livet och vattnet.

Men! Det jag inte har förståelse för är en grupp "simmare" som ägnar sig åt det jag kallar vertikalsim. De "står upp" i vattnet, guppar upp och ned som en jävla sjögurka och genom små små rörelse med handflatorna glider de extremt långsamt framåt i vattnet. Är detta ordinerat av en läkare? Finns det terapeutiska fördelar med detta simsätt? Jag önskar att jag kunde förklara det men det närmaste jag kommer är de manliga häxornas flygstil i kultfilmen Warlock eller som en gravid sjöhäst.

Jag irriterar mig även på folk som hanterar sitt könsorgan alltför mycket i bastun. Man kan klia en gång eller justera saker och tings inbördes position någon gång men att sitta och knåda skiten som en surdeg konstant är INTE ok.

Tack för mig.
2010-11-09, 08:32
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Brukar inte de flesta vara små från början?

Folk brukar ju även byta gym då och då. Så man kan börja på ett nytt gym och vara biffig från början, och då hälsar alla direkt.
2010-11-09, 21:23
Medlem
zamzirks avatar
Pedofiler som sitter nakna på stolen i omklädningsrummet och kollar på en när man byter om.

Blattarna som skriker och hoppar runt och tror att dom äger gymmet.
2010-11-09, 22:34
Medlem
Basens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Det dammar faktiskt ned och är säkert inte så roligt att städa bort hela tiden.
Det finns styrkelyftsklubbar.

Jag brukar ändå använda magnesiumkarbonatet rätt sparsamt och dessutom städar jag alltid efter mig. Det hade varit kul att börja träna i någon atletklubb, problemet för mig är det tar ungefär en timme att köra till närmaste atletklubb. De återstående alternativen är att börja använda eget magnesiumkarbonat i smyg, samt börja använda remmar.
2010-11-09, 22:36
Medlem
Jag stör mig inte men igår när jag var och tränade var det en massa invandrare på gymmet.
Tror fritidsgården från förorten hade kokat ihop något.

Saken var att dom tjoade och skrek på sitt språk så man förstod inte ett smack.
Dom hade ingen aning om hur dom använde maskinerna.
Dom använde kroppen fel.
Dom satt vid maskinerna och bara satt så man inte kunde tillträda dom.

Okej, jag störde mig
2010-11-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Jag tror att jag i så gott som varenda inlägg i denna tråd skrivit om hur mycket jag stör mig på gymägaren. Nu har han i alla fall irriterat mig igen genom att förbjuda användningen av magnesiumkarbonat. Jävla idiot!

Jo för det är ju så fantastiskt roligt att komma till hantlarna och se hur någon idiot använt magnesium och det är skitigt tamifan överallt. Visst om det kunde städas upp efter sig, förstår de gymmägare som förbjuder det.

Det jag stör mig mest av allt på gymmet är då det är dessa rent ut sagt jävla idioter som inte plockar undan efter sig. Utan lämnar vikterna på stången, låter verktygen sitta kvar på maskinerna.

Vad är så svårt i att lämna det som man vill att det ska vara när man själv kommer, frustrerande att behöva känna att man ska städa när en är peppad för ett pass.
2010-11-11, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamzirk
Pedofiler som sitter nakna på stolen i omklädningsrummet och kollar på en när man byter om.

Blattarna som skriker och hoppar runt och tror att dom äger gymmet.
ah, så du är minderårig alltså?

En iaktagelse som inte stör men som är lite rolig, varför ska tjejerna alltid ner på mattan och svanka och trycka ut röven, vad har den övningen för nytta? Lite distraherande när man gör situps eller ryggövningarna med utsikt mot mattan
Senast redigerad av Henkko 2010-11-11 kl. 08:25.
2010-11-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aintsosweet
Om du har ett normal-sittande linne som inte visar halva bröstet och e obefintliga bröstmusklerna

Störde mig däremot på en tjej igår. Hon var kanske 25, utländsk, smal och vältränad och rätt söt. (vilket hon tydligen visste om själv) för hon hade bara sport BH och korta träningsbyxor. Jag blev först glad för det vore bekvämare om alla tjejer tränade i sportBH ibland eftersom jag då vågar göra det själv (det är så varmt!) men hon var bara... äcklig.

Visst hennes kropp var snygg men medan hon stod på dendär trampmaskinen höll hon hela tiden på att torka bort den rinnande svetten under armarna och på magen. Eeew?

Äckligt att svettas när man tränar? Ska tjejerna gå runt med smink och killarna med hårgelé i håret när dom tränar eller? Jävla pajas.
2010-11-11, 11:46
Medlem
Stör mig jävligt mycket på när det är alltid samma 15 åringar som kommer inglidandes runt 5 tiden(Samma tid som jag brukar träna) Och kör sitt dagliga pass:

-Bänkpress
-Flera olika biceps övningar
Och en gång såg jag fan dom köra specifik tricepsövning. Blev helt chockad.

Det är ett litet lokalt gym jag kör på, så det går inte in fler än 6-8 st på samma gång. Eller då finns risken att få vänta.

Deras pass ligger för övrigt på 30 min. Och de tränar varje dag samma schema, om man nu får kalla det de.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in