2009-02-27, 03:06
Medlem
Hejsan,

Tänkte kolla vad ni tycker jag ska göra i min relation.
Är väldigt förvirrad, irriterad och lite ledsen och tänkte skriva lite info om det hela först...

Jag jobbar som ansvarig för en del på mitt jobb och i augusti fick vi in en tjej praktikant på 18 år som skulle vara där i 6 månader, praktiken är inte i min del av jobbet utan en annan men vi jobbar endå ihop, jag inte handledare eller liknande för henne så det är sagt.

Vi fattade ganska snabbt tyckte för varann och jag småflörtade med henne sen dag 1. Mest på skoj, då hon inte direkt är min typ av tjej.
Hur som så bjöd jag över mig själv på vin hemma hos henne, hon bor ensam. Och vi hade trevligt men inget sex. Jag ville sätta på henne.
3e träffen hemma hos henne ledde till sex, och både hon och jag viste nog att vi skulle ha det redan från början. Vi har grymt, grymt bra sex ihopa.
Vi började sen inleda en KK relation, där vi hade sex 3-5 gånger i veckan efter jobbet och på lediga dagar, i 5 månader.
Vi hade bestämmt att vi bara skulle träffa varandra under denna tid.

Det var bara sex från min sida, hennes också, men efter 5 månader börjar hon bli lite ledsen, och vi snackar, vi kommer fram till att hon vill mer...inte bara ha sex..
Jag är ärlig och berättar som jag känner, att jag inte har dem känslorna för henne ÄN.
Tiden går och jag börjar mer och mer få känslor för denna tjej, vi har nu träffats i kanske 6 månader..

På personal festen så dansar hon rätt dirty med dem andra killarna på jobbet och jag blir lite kinky och vi har vårt första stora bråk.
Hon säger att vi är inte tillsammans så hon har inga skyldigheter mot mig direkt. Och det håller jag med om helt.
Det är i denna situationen ja märker mina känslor för henne, att jag blir lite svartis.
Några veckor efter så sätter jag mig ner med henne och berättar att jag är villig att inleda en relation med henne.
Hon blir jätte glad, då hon tagit upp detta säkert 10 gånger under våra 7 månader vi varit kk, att hon vill vi ska mer..

Vi har nu varit ihop i 1 månad, och jag känner mig för det mesta irriterad, sur och ledsen.
Hennes praktik på mitt jobb är slut, utom på helger då hon jobbar extra.
Hon är tillbaka i skolan och börjar 8 på morgonen, jag börjar jobba kl 3 varje dag och slutar vid 22-23 på kvällen, tis-lör. Tider som hon också hade under hennes praktik.
Jag tycker att vi inte träffas ofta nog, har aldrig nästan sex mera, heller aldrig sån vild sex som vi hade innan. Hon ringer nästan aldrig, utom då hon vill nåt, som att ta med hennes lönespec från jobbet.
Får aldrig nån sms att hon saknar mig, eller att hon vill träffas. Alla träffar är på mitt insiativ nästan.
Nu denna veckan har ja blivit sur 3 gånger då ja frågat om vi ska ses efter ja jobbat och hon sagt om det inte blir försent.
Kommer hem vid 22,22:30 och ringer men då ligger hon och sover och säger vi inte kan ses idag heller.
Jag tycker att hon hade kunnat offra sig, antaligen gå och sova lite efter skolan så vi kan träffas vid 11 tiden och träffas en timme eller 2...det räcker lixom. Men nej...borde påpeka att vi bor 1 minut ifrån varandra, båda ensamma..Vi har heller inte sovit över hos varann, mer än en gång...något jag skulle vilja.
Jag har också tagit upp detta med henne några gånger, och känner mig lite tjatig, nåt som jag vet kan ha motsatt effekt, med att vi knappt har sex längre, och det känns som hon aldrig vill träffas och att jag aldrig får nån gulliga sms eller saknar dig, tänker på dig sms.
Något jag gör till henne, inte överdrivet mycket, varannan dag kanske..men får aldrig något svar.
Jag tycker jag visar jag vill träffa henne, att jag tänker på henne osv. Något jag tycker man ska göra i en relation. Men när jag får 0 respons så börjar jag bli osäker och känner mig inte direkt lycklig.
Har provat att inte höra av mig också på nån dag, då får jag heller inga ska vi ses respons eller liknande...jag tycker bara det är löjligt med såna spel och om jag saknar nån vill ja kunna säga det.

Tar jag upp det hela med henne så blir hon sur och lägger på telefonen eller blir sur och säger jag ska gå.

Jag har frågat om hon tröttnat på mig, att det inte är lika spännande mera, om hon känner att hon fått det hon ville och nu tappat intresset...och varför vi änns är tillsammans....men hon säger hon vill vara ihop, att hon inte alls tröttnat, att anledningen hon är såhär är att jag sårat henne innan, när vi haft lite tjaffs..att hon byggt upp en mur. Och jag tror henne, för det jag lärt känna så är hon en tjej som absolut inte skulle vara ihop med nån om hon inte kände för det. Hon har haft en relation innan och den varade i 3 år.

Jag har varit i 3 relationer innan, alla varade i 3-4 år...och det är första gången ja känner som att jag ger, ger och ger men får inget tillbaka nästan.
Jag har också hela tiden haft i bakhuvudet att jag är 24 och hon 18 och att jag inte ska förvänta mig för mycket...så jag inte ska bli sårad eller kära ner mig för mycket i en tjej som bara är 18 och som inte riktigt är lika mogen eller i samma fas av livet som jag är. Jag ser inte henne som kvinnan jag ska dela mitt liv med, utan jag har känslor för henne och trivs med henne, och tar dagen som den kommer utan framtidsplaner.

Jag vet inte om jag ska göra slut eller inte, gör jag slut blir det ett helvete på jobbet, då jag tvingas jobba med henne varje fre,lördag. Jag vet det är som jag själv bäddat genom att inleda en jobb relation.
Ska jag vänta och se hur det blir efter några veckor ?
Vi har haft extrem otur sen vi blev "ihop". Först var jag sjuk i 8 dagar där vi nästan inte sågs, sen tjaffsade vi och hon sura i några dagar...sen blev vi vänner och nu blev hon sjuk och då har vi knappt kunnat träffas heller eller knappt haft sex sen vi blev tillsammans.
Imorgon är det fredag och vi ska jobba ihopa, jag är lite sur för vi skulle ses idag igen kanske om det inte blev försent efter jobb men när jag ringde sov hon igen och det blev inget av. 6 dagar sen vi sågs nu. Tycker bara att man kunde offrat sig men kanske är jag för ego som inte tänker på att hon ska upp tidigt och har massa prov och skit.
Senast redigerad av alexi666 2009-02-27 kl. 03:19.
Citera
2009-02-27, 03:52
Medlem
ametists avatar
Ni verkar osäkra bägge två. Jag tycker att du ska tänka på att hon trots allt måste ge massor nu på dagarna men...det varar väl inte för evigt? Se till att bjud henne på en semesterresa första lediga skolveckan under sommarlovet (eller till påsk om du inte kan vänta) så har ni bägge något att se fram emot och kan ha en vecka eller två och bara 6:a till livet.

Nöj dig med helgerna och se till att göra dem optimala så hon också går och längtar efter dem, kräv inte allt med en gång, hon kan inte ge det nu.
Citera
2009-02-27, 06:35
Awaiting Email Confirmation
Blaffis avatar
Men om du tänker på hur hon var att jobba ihop med? var hon ordningsam och punklig där? Jag menar nu säger du ju att hon ska sova och att det är ont om tid att ses, att hon har skola från tidigt på morgonen till eftermiddagarna. Det kan ju bara vara så att hon helt enkelt är en målmedveten tjej och att hon prioriterar studierna före dig.

Jag tycker du ska ha is i magen och ge henne lite andrum, alltså då menar jag inga sms eller något heller och att tjata om att ni har lite sex gör nog inte saken bättre utan snarare sämre.
Det kan ju finnas någon fåfäng anledning till att ni inte sover över hos varanndra, att hon inte vill att du ska se henne osminkad eller något liknande...

lycka till iaf.
Citera
2009-02-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaffi
Men om du tänker på hur hon var att jobba ihop med? var hon ordningsam och punklig där? Jag menar nu säger du ju att hon ska sova och att det är ont om tid att ses, att hon har skola från tidigt på morgonen till eftermiddagarna. Det kan ju bara vara så att hon helt enkelt är en målmedveten tjej och att hon prioriterar studierna före dig.

Jag tycker du ska ha is i magen och ge henne lite andrum, alltså då menar jag inga sms eller något heller och att tjata om att ni har lite sex gör nog inte saken bättre utan snarare sämre.
Det kan ju finnas någon fåfäng anledning till att ni inte sover över hos varanndra, att hon inte vill att du ska se henne osminkad eller något liknande...

lycka till iaf.

Jo, du har nog rätt. Hon är målmedveten, punktlig och seriös. Och hon har flera gånger sagt jag inte vill se henne utan smink. Låter löjligt men du kan nog ha rätt i en del. Ska ha is i magen nån veckor till då.

Tack för svaret
Citera
2009-02-27, 13:27
Bannlyst
Alla historier och lösningar är helt individuella. Det finns inga standardsvar.

Ändå avslutar jag med några slitna klyschor, som ändå är relativt goda rättesnören att leva efter:
1. Gör vad som känns rätt. Inte bara vad gäller samlevnad.
2. Tänk över saker ordentligt.
3. Du vet inte vad du har förrän du har förlorat det.
Citera
2009-02-27, 17:46
Medlem
ametists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Alla historier och lösningar är helt individuella. Det finns inga standardsvar.

Ändå avslutar jag med några slitna klyschor, som ändå är relativt goda rättesnören att leva efter:
1. Gör vad som känns rätt. Inte bara vad gäller samlevnad.
2. Tänk över saker ordentligt.
3. Du vet inte vad du har förrän du har förlorat det.

Mycket klokt sagt! Vill tillägga:

* fattar du inte vad du har är du inte värd att ha det.
Citera
2009-02-27, 22:03
Awaiting Email Confirmation
Blaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexi666
Jo, du har nog rätt. Hon är målmedveten, punktlig och seriös. Och hon har flera gånger sagt jag inte vill se henne utan smink. Låter löjligt men du kan nog ha rätt i en del. Ska ha is i magen nån veckor till då.

Tack för svaret

Hon verkar ju isf vara en jäkligt bra tjej

Hade jag vart henne hade jag nog vid det här laget bott hemma hos dig och försovit mig varje dag...
Finns alltid baksidor med allt.
Lycka till
Citera
2009-02-28, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaffi
Hon verkar ju isf vara en jäkligt bra tjej

Hade jag vart henne hade jag nog vid det här laget bott hemma hos dig och försovit mig varje dag...
Finns alltid baksidor med allt.
Lycka till

Tyvärr så prata vi idag och bestämde oss för att lägga ner, anledningen va att hon sa ja varit för på, att det kännts som hon har mig runt hennes lillfinger, att jag vill vi ska ses för ofta osv, tycker det är väldigt fel då jag ringt och frågat om vi ska ses 3-4 gånger under en vecka. Är alldeles för gammal för att spela nåt spel, där ja måste vänta 2 dagar o inte höra av mig...vill jag ses vill jag kunna säga det utan att verka för på, vill ja säga ja saknar henne vill ja kunna säga det. Det handlar inte om att säga det 10 gånger om dagen. Utan en gång varannan dag.

18 årings spel är jag trött på.

Jävla skit.
Citera
2009-02-28, 04:56
Medlem
ametists avatar
Vad tråkigt. Finns väl inte mer att säga än att ta hand om dig. Kanske läge att ta ledigt eller byta bort passen ni ska jobba ihop tills det lagt sig lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in