• 5
  • 6
2009-09-02, 20:42
Medlem
nymans avatar
Att som Ian S säga att kommunismen varit värre än kristendomen visar på en total okunskap över vad kristendomen gjort och gör.
Men över nu till vad tråden handlar om, tycker det är konstigt att det är så många som tycker synd om rasist Calle, så jag undrar är det hans rasistkompisar som gråter eller är det för att han är svensk som man gråter eller vad är det?
Jag tycker att skicka tillbaka honom till Grekland om dom nu vill ha en ny rättegång för jag är övertygad om att han är skyldig och är man skyldig så ska man straffas och det oavsett om man är svensk eller inte.
Citera
2009-09-02, 21:48
Medlem
plitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Att följa naturliga hierarkier är att följa de regler som familjen, ätten, samhället, tron och din egen själ/samvete utvecklat under tusentals år.
Jag håller fullständigt med, men kristendomen är inte vår tro utan en främmande parasit som bör bekämpas med alla medel.

I fallet Calle är det av yttersta vikt att vi respekterar det grekiska juridiska systemet, Calle bör överlämnas omgående.
Citera
2009-09-02, 23:32
Medlem
DevilMayCrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
De statliga grekiska trakasserierna mot Calle Jonsson fortsätter i oförminskad takt;

http://www.dn.se/nyheter/sverige/nya...nsson-1.808011

Jag kräver av Rosenbadsregimen att de skyddar sina medborgare mot såna här terrorregimer! Det är det som är deras uppgift, det är vad dom har blivit valda för! Jag kräver av Rosenbadsregimen att de omedelbart kontaktar den grekiska regimen med följande knivskarpa uppmaningar;

"Om inte trakasserierna från ert domstolsväsende, gentemot svenske medborgaren Calle Jonsson, omedelbart upphör så kommer samtliga grekiska diplomater och ambassadstjänstemän på svensk mark att omgående kastas ut med huvudet före från Sverige".

Till och med Silbersky anser att grekerna går långt över gränsen! Men knähundarna i Rosenbad vågar inte säga åt en pajasregim som den grekiska! Fy skäms Bildt och Reinfeldt! Ni är ta me fan de största mespropparna i hela Sveriges politiska historia!

Vad anser ni? Vilken väg är rätt att gå, för att få grekerna att sluta upp med denna terror mot den oskyldige Calle Jonsson, en terror som har pågått i snart tio jävla år!?

Ah ja åker inte till missfostrerna i grekland på semester. Fyfan för sverige regering.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in