• 1
  • 2
2009-02-26, 20:05
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicol
Jag ger de mitt förslag. Sen vad de andra gör får dem bestämma själva.
Men du kan väl erkänna att du har fel! Ditt påstående är formulerat så att Avira skulle vara sämre och testerna endast beror på att Nod32 inte skulle vara uppdaterat! Din idiot! Varför skriver du överhuvudtaget en sådan - - - > till mitt påstående då jag har rätt? Har du ens testat avira? Det är ganska trevligt, har inte Nod32 på någon dator längre då Avira beviserligen är bäst, och det är lättanvänt!

Jag är ingen fanboy av något slag utan pris/prestanda är det som gäller, och ifall priset är 0 och prestandan är bättre än de flesta som kostar är valet ganska enkelt!
2009-02-26, 20:47
Medlem
unicols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Men du kan väl erkänna att du har fel! Ditt påstående är formulerat så att Avira skulle vara sämre och testerna endast beror på att Nod32 inte skulle vara uppdaterat! Din idiot! Varför skriver du överhuvudtaget en sådan - - - > till mitt påstående då jag har rätt? Har du ens testat avira? Det är ganska trevligt, har inte Nod32 på någon dator längre då Avira beviserligen är bäst, och det är lättanvänt!

Jag är ingen fanboy av något slag utan pris/prestanda är det som gäller, och ifall priset är 0 och prestandan är bättre än de flesta som kostar är valet ganska enkelt!
försöker du bevisa något?
2009-02-26, 20:52
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicol
försöker du bevisa något?
Avira är bättre än Nod32? Det handlar om antivirusprogram och jag nämnde en av de bästa, bättre än NOD. Du får gärna svara på mina andra frågor i inlägget ovan
2009-02-26, 21:37
Medlem
pyro860s avatar
Testa Nod.
2009-03-19, 23:19
Medlem
Arcos avatar
Jag skulle nog säga AVG 8.0

Det finns o ladda ner med crack lite här o där (på torrent sidor)

Jag sj använder den o ja kör Vista Ultimate
2009-03-20, 03:59
Medlem
Regalis avatar
Använd Comodo Internet security. Bra brandvägg och mest känd for den, men det ingår ett virusskydd som är bra nog. Brukade ha Avira antivir också men det är känns bäst att ha ett program som sköter allt, då AV är då helt kompatibelt med brandväggen och inte ställer till problem för varandra.
2009-03-20, 05:47
Medlem
tempeZZts avatar
Nu är vi igång igen med dessa evinnerliga diskussioner om olika antivirusprogram.

Alla har olika tycke och smak och bara för att någon rekommenderar ett visst program, så betyder ju inte det att det passar frågeställaren.

TS: Testa själv. Lyssna inte på andra. De har inte samma synpunkter/behov/konfiguration/programuppsättning som dig.
2009-03-24, 09:29
Medlem
Avast är ett ganska schysst antivirus program, som jag tror är gratis. Jag fick iaf tag i det gratis.
Du kan kika på http://avast.com/ om du inte hittar det gratis så kan jag göra en liten ansträngning och försöka gräva fram gratislänken.
2009-03-24, 10:52
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Fast nu finns det redan en rätt stor samlingstråd om vad som är bästa antivirus- och/eller brandväggsprogrammet. Ta diskussionen där istället så slipper vi en massa olika trådar med exakt samma innehåll.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=607650

Tråd låst

// Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här