2003-09-23, 19:33
Tjena! Jag har ganska nyligen kommit över några röda kapslar som det tydligen ska vara DMA i. Jag slängde i mej två styckna och inget hände... Jag väntade två timmar och tog en till, inget hände efter en dryg timme igen... Då tog jag en fjärde, sen somnade jag. När jag vaknade upp nästa gång, runt åtta på morgonen så var min syn helt urfuckad! Det kändes som att allting hackade, plus att det kändes som att mina glasögon hade krossats och limmats ihop så det var brytningar på konturer överallt i hela synfältet! Jag gick direkt och spydde, sen när jag satt mej i soffan så försökte jag kolla på kompisen som hade käkat tre styckna och frågade han om vi hade blivit utvecklingsstörda. Jag hade hört att det skulle vara någon slags "syralinkande" rus. Det var därför jag ville testa kapslarna. Men dom tar jag nog aldrig igen... inte fyra styckna iaf!
Sen fick jag även chansen att testa DOB. Jag tog en flaska och väntade ett par timmar, men igen så hände ingenting... Så dom trodde jag inte så mycket på. Sen förra helgen så kom kompisen som hade dom där kapslarna och DOB:arna, så jag slängde i mej två st DOB på raken och hoppades på att nånting skulle hända denna gång. Alla dom andra slänge ochså i sej två styckna på raken... Efter ett par timmar så var alla helt trippade. DOB var faktiskt en riktigt skön drog! Nästan lite som syra faktiskt, fast inte riktigt samma känsla av välmående, utan en mer neutral känsla. Men DOB rekomenderar jag varmt till alla som gillar syra iaf! Jag har faktiskt en fråga... är det någon som har hört talas om dom där DMA kapslarna? Jag skulle villja veta lite mer om dom. Gärna om DOB också, för den delen. Tacksam för svar.
Sen fick jag även chansen att testa DOB. Jag tog en flaska och väntade ett par timmar, men igen så hände ingenting... Så dom trodde jag inte så mycket på. Sen förra helgen så kom kompisen som hade dom där kapslarna och DOB:arna, så jag slängde i mej två st DOB på raken och hoppades på att nånting skulle hända denna gång. Alla dom andra slänge ochså i sej två styckna på raken... Efter ett par timmar så var alla helt trippade. DOB var faktiskt en riktigt skön drog! Nästan lite som syra faktiskt, fast inte riktigt samma känsla av välmående, utan en mer neutral känsla. Men DOB rekomenderar jag varmt till alla som gillar syra iaf! Jag har faktiskt en fråga... är det någon som har hört talas om dom där DMA kapslarna? Jag skulle villja veta lite mer om dom. Gärna om DOB också, för den delen. Tacksam för svar.