Flashback bygger pepparkakshus!
2003-09-23, 19:33
Medlem
Tjena! Jag har ganska nyligen kommit över några röda kapslar som det tydligen ska vara DMA i. Jag slängde i mej två styckna och inget hände... Jag väntade två timmar och tog en till, inget hände efter en dryg timme igen... Då tog jag en fjärde, sen somnade jag. När jag vaknade upp nästa gång, runt åtta på morgonen så var min syn helt urfuckad! Det kändes som att allting hackade, plus att det kändes som att mina glasögon hade krossats och limmats ihop så det var brytningar på konturer överallt i hela synfältet! Jag gick direkt och spydde, sen när jag satt mej i soffan så försökte jag kolla på kompisen som hade käkat tre styckna och frågade han om vi hade blivit utvecklingsstörda. Jag hade hört att det skulle vara någon slags "syralinkande" rus. Det var därför jag ville testa kapslarna. Men dom tar jag nog aldrig igen... inte fyra styckna iaf!

Sen fick jag även chansen att testa DOB. Jag tog en flaska och väntade ett par timmar, men igen så hände ingenting... Så dom trodde jag inte så mycket på. Sen förra helgen så kom kompisen som hade dom där kapslarna och DOB:arna, så jag slängde i mej två st DOB på raken och hoppades på att nånting skulle hända denna gång. Alla dom andra slänge ochså i sej två styckna på raken... Efter ett par timmar så var alla helt trippade. DOB var faktiskt en riktigt skön drog! Nästan lite som syra faktiskt, fast inte riktigt samma känsla av välmående, utan en mer neutral känsla. Men DOB rekomenderar jag varmt till alla som gillar syra iaf! Jag har faktiskt en fråga... är det någon som har hört talas om dom där DMA kapslarna? Jag skulle villja veta lite mer om dom. Gärna om DOB också, för den delen. Tacksam för svar.
Citera
2003-11-07, 09:36
Medlem
wpctds avatar
Jag gillar också DOB skarpt. tog 2 piller och trippade ca 10 timmar. mycket visuellt. Jag var övertygad om att min polare kunde läsa mina tankar, mycket märkligt.
Citera
2003-11-07, 16:14
Medlem
nxstys avatar
DMA = Dimetoxyamfetamin

Står lite om det här:
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal053.shtml
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal054.shtml
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal055.shtml
Citera
2003-11-07, 16:38
Bannlyst
Är DMA någon laglig RC?
Citera
2003-11-12, 18:37
Medlem
Jag tog tre stycken DMA-kapslar och efter de så var jag helt väck. Visste inte vart jag var och fick för mig att rummet möblerades om hela tiden... Fick för mig att rummet bestod av två dimentioner... En när jag låg ner, och jag inte kunde ha kontakt med någon och en när jag satte mig upp då jag helt plötsligt kunde snacka med alla. Blev jävligt förvirrad också, ifall jag hade varit ute och gått och kom in igen så förstod jag inte ens att jag varit ute.

De verkar vara blandad effekt för olika personer på dom där kapslarna, min polare satt på en stol och trodde att han var ute och åkte tåg och trodde han var på safari och grejer.. Andra jag känner har inte kännt av de alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in