• 2
  • 3
2003-10-14, 01:24
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Klyddar ... det är möjligt att det är skånskt. Har jag inte tänkt på. Ni uppåt i landet har lite skumma uttryck också. När filmen Miffo kom så trodde jag att det var ett namn. Det ordet finns inte här nere. Det mest klassiska annars är ordet balle. Slang för kuk utanför skåne. Hos oss betyder det ena stjärthalvan. En människa har 2 ballar mao.
"Klyddar" är garanterat skånskt. Låter skitkonstigt.

Och det här med balle har jag hört, men hur fan förklarar du det?
Citera
2003-10-15, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronita
Vet dom inte hur underbart skönt det är att bara bli slickad så hela kroppen domnar bort. :

Ge oss killar ett kortfattat tips på hur vi ska hantera tungan! Naturligtvis är det inte lika för alla tjejer men jag skulle uppskatta ett tips ändå.
Citera
2003-10-15, 07:37
Medlem
den_godes avatar
njut ronita!!!

http://free-xxx-videoz.com/186/3.mpg
Citera
2003-10-15, 09:48
Medlem
Ronitas avatar
Ni ä för goo.........Det ser ut att finnas bilder som passar en annan oxå Tack för det
Citera
2003-10-15, 11:13
Medlem
Tack för svaret Ronita :mad:
Citera
2003-10-15, 14:03
Awaiting Email Confirmation
Ööö, missade nog hela debatten, men var det så att du, rosita, in sett så många bilder där en tjej blir slickad av en kille?

Va f*n surfar du på för sidor?... det är ju f*an mer än 90% av alla länkar där förspelet innehåller oralsex på både tjejen och killen, kan faktiskt säga att jag aldrig sett en film eller bildserie där killen inte slickat bruden, eller jo, slappy happy och bang bus är ett undantag
Citera
2003-10-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Jag la upp lite bilder. Har fler men sinnessjuk.nu klyddar med uploaden.

http://flashback.sinnessjuk.nu/2003-..._aug03-071.jpg

WTF!!! Det är ju hon Victoria Svensson med brunfärgat hår...Hade hon tränat mer fotboll istället för att ligga där och stinka kanske Sverige hade slagit tyskorna...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in