2009-02-26, 01:31
Medlem
MothmanBudss avatar
Tjena, jag har ett litet problem kan man väl kalla att. Det är nämligen så att min fläkt på min laptop låter så inåt helvetikum mycket ! Den går på högvarv hela tiden ! Det har inte alltid varit såhär utan i början när jag köpte den så var den relativt tyst. Men nu är det som om någon står med en hårtork i örat på en. Bör man göra någonting åt detta för det kan väl inte vara bra att den surrar så jävuslskt hela tiden?
Citera
2009-02-26, 01:43
Medlem
kan vara igenslaggad med skit så att den tvingas gå på högvarv för att kyla ordentligt. Finns också diverse program för att justera sånt, kan inte komma på något nu men googla.
Citera
2009-02-26, 23:51
Medlem
MothmanBudss avatar
vågar man ta tag i att öppna upp datorn själv och rensa då eller ska man skicka in den ?
Citera
2009-02-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MothmanBuds
vågar man ta tag i att öppna upp datorn själv och rensa då eller ska man skicka in den ?
Bärbar eller inte?

Köp elektronikstryckluft på burk på typ biltema, och spraya in i luftintaget om det är bärbar, är det stationär kan du gott och väl öppna (om den inte är plomberad, då ryker garantin), och spraya där du se damm.
Citera
2009-02-27, 00:14
Medlem
MothmanBudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Bärbar eller inte?

Köp elektronikstryckluft på burk på typ biltema, och spraya in i luftintaget om det är bärbar, är det stationär kan du gott och väl öppna (om den inte är plomberad, då ryker garantin), och spraya där du se damm.

nä jag har en bärbar vågar man spraya sånt i datorn då? :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in