2009-02-26, 00:23
Medlem
burningsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomDolder
Tja Flashback

Nu är läget såhär att jag går sista året på gymnasiet, och min mattelärare och mentor är en jävla röv rent ut sagt. Han hackar på mig för minsta lilla även om det finns folk i klassen som är värre.

Som ett kort exempel; En brud i klassen har väldigt hög ogiltig frånvaro d.v.s att hon skolkar mycket. Under Januari månad skolkade jag mer än andra månader men absolut inte lika mycket som henne eller upp till 20% ogiltig frånvaro så att studiebidraget dras in.
Ändå klagar fanskapet på mig och hotar med att studiebidraget kan dras in, fast jag vet ju att jag inte ens är i närheten av dessa 20%? Han ljuger för mig!

Till och med mina klasskamrater är förbryllade över hans sätt att agera mot mig, även flickan som jag nämnde tidigare.
Så vafan ska jag göra med honom?

Alltså, okej, han får inte göra så. Du har rätt.
Men har du tänkt på att han kanske har gett upp den här flickan som skolkar jämt, han kanske inte tycker det är någon idé att "satsa" på henne, tjata på henne, men märker att du har potential och är duktig... förstår du hur jag menar? Därför kanske han går och "klagar" på dig
Citera
2009-02-26, 00:36
Medlem
Kan vara så att han ser potential i dig och vill inte att du sumpar det. Därför hackar han på dig extra mycket.

Den där bruden ser han kanske som en korkad bimbo utan potential och i hans ögon är det inte synd om hon skippar hela gymnasiet. Men han ser det som slöseri om du nu skulle göra det.

mvh
Citera
2009-03-12, 12:26
Medlem
Thedoits avatar
Fatta mod kamrat och greppa vapen. Gör processen kort med en sax genom halsen och penna i vardera ögonen bara för förnedringen.

Ge han inte en chans att komma undan och dumpa liket i matsalen för att han skall göra nån nytta i form av gryta eller stuvning.

/MvH
Citera
2009-03-12, 12:57
Medlem
wtf

kan det inte vara så att läraren ser att du har potential och tycker det är synd att du kastar iväg det? Att han struntar i den andra bruden med frånvaro för att hon är ett pucko utan framtid?

Alltså, okej, han får inte göra så. Du har rätt.
Men har du tänkt på att han kanske har gett upp den här flickan som skolkar jämt, han kanske inte tycker det är någon idé att "satsa" på henne, tjata på henne, men märker att du har potential och är duktig... förstår du hur jag menar? Därför kanske han går och "klagar" på dig

Kan vara så att han ser potential i dig och vill inte att du sumpar det. Därför hackar han på dig extra mycket.

Den där bruden ser han kanske som en korkad bimbo utan potential och i hans ögon är det inte synd om hon skippar hela gymnasiet. Men han ser det som slöseri om du nu skulle göra det.
Citera
2009-03-12, 13:23
Medlem
rincewind56s avatar
Ja, det är tråkigt med lärare som bryr sig. Förjävligt rent utsagt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in