2009-02-24, 20:22
Medlem
Kivans avatar
Adressen är: https://www.flashback.org/attachment.php?attachmentid=3178

Jag skriver här eftersom jag inte har behörighet att skicka PM till administratörer. Jag kan ta filen på vladimir@vladimirputin.su eller på något annat sätt. Ledsen att jag störde och tack på förhand.
Citera
2009-02-24, 20:39
Medlem
Rostmannens avatar
Vad är det för fil, och varför ska du ha den?
Citera
2009-02-24, 21:00
Medlem
El Zorros avatar
Attachmentstödet är borttaget sedan en tid tillbaka så filen är nog dessvärre försvunnen för gott.
Citera
2009-02-24, 21:08
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Attachmentstödet är borttaget sedan en tid tillbaka så filen är nog dessvärre försvunnen för gott.

Betyder det att inte ens ni moderatorer kan bifoga bilder mer?
Citera
2009-02-24, 21:15
Bannlyst
Jomen're kan dem, har jag sett själv. Men det kanske rör sig om dessa "supermoderatorerna", de med tillgång till b.la Ip-adresser.
Citera
2009-02-24, 21:18
Medlem
Kivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Men jag kan se den och andra filer i min kontrollpanel, så kan den inte finnas någonstans bland kablar och kretskort? Eller är det bara bokföringen som ligger kvar och spökar? Hur som helst skulle jag uppskatta mycket om någon hittar den, jag har nämligen slarvat bort originalet. Håller tummarna och hoppas att den finns kvar.
Citera
2009-02-24, 21:50
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Betyder det att inte ens ni moderatorer kan bifoga bilder mer?

Nej det kan vi inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Infaust90
Jomen're kan dem, har jag sett själv. Men det kanske rör sig om dessa "supermoderatorerna", de med tillgång till b.la Ip-adresser.

Funktionen är helt borttagen men du har säkert sett något gammalt inlägg.
Citera
2009-02-24, 21:54
Medlem
micaeles avatar
En annan fråga gällande startinlägget, hur kan du inte ha behörighet att skicka PM till någon admin? Vad har du gjort för att förtjäna det?
Citera
2009-02-24, 22:29
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej det kan vi inte.

Vad bra, då är moderatorerna likvärdiga oss vanliga medlemmar. Bra att Ingen kan posta bilder mer.
Citera
2009-02-24, 22:58
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kivan
Men jag kan se den och andra filer i min kontrollpanel, så kan den inte finnas någonstans bland kablar och kretskort? Eller är det bara bokföringen som ligger kvar och spökar? Hur som helst skulle jag uppskatta mycket om någon hittar den, jag har nämligen slarvat bort originalet. Håller tummarna och hoppas att den finns kvar.

Har också filer i kontrollpanelen men kommer inte åt dem. Mitt enda tips är att du provar att dra ett PM till beng och ser om han kan hjälpa dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in