2003-09-22, 21:16
Bannlyst
Det var vär ett jävla tjat om denna personen!
Vad är det frågan om egentligen, jag tycker att det snackas så vitt och brett om moderatorer och ansvariga hit och dit, och det varnas upp och ner.
JA, men ta då för helvete erat FÖRTROENDEANSVAR och få slut på en sådan här patetiskt debatt, om man nu kan kalla det så, jävla nötter!
Jag undrar vart FB är på väg egentligen, man kan ju tydligen starta tråd på tråd om samma "sak" hela tiden utan att någon moderator tar sitt ANSVAR, dåligt!!!!
Skärpning!!!

/BOoM!!
2003-09-22, 21:49
Medlem
Killroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOoM
Det var vär ett jävla tjat om denna personen!
Vad är det frågan om egentligen, jag tycker att det snackas så vitt och brett om moderatorer och ansvariga hit och dit, och det varnas upp och ner.
JA, men ta då för helvete erat FÖRTROENDEANSVAR och få slut på en sådan här patetiskt debatt, om man nu kan kalla det så, jävla nötter!
Jag undrar vart FB är på väg egentligen, man kan ju tydligen starta tråd på tråd om samma "sak" hela tiden utan att någon moderator tar sitt ANSVAR, dåligt!!!!
Skärpning!!!

/BOoM!!

Vilka trådar om Nux handlar om samma sak. Den senast tråden handlade om att Rancor misstänkte att Nuxen körde dubbelkonto och la upp bilder på Laura. Ska moderatorerna låsa alla trådar som handlar om Nux. Är själv lite trött på dom men om man inte vill läsa dom så slipper man. Om inte trådarna bryter mot flashbacks regler eller är rent trams så bör dom enlig mig inte låsas.
2003-09-22, 21:53
Bannlyst
Å andra sidan...

Alla angrepp mot mig är inte patetiska då utan OK?
2003-09-22, 22:00
Bannlyst
Citat:
Skärpning!!!
/BOoM!!

Vilken tur du inte skapade ytterligare ett inlägg då.

Har läst en del av posterna angående "nuxvomica vs Laura", håller med nux angående allt, förutom att bajsätning skulle vara trevligt då. Go nux!
2003-09-22, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bum
Vilken tur du inte skapade ytterligare ett inlägg då.

Har läst en del av posterna angående "nuxvomica vs Laura", håller med nux angående allt, förutom att bajsätning skulle vara trevligt då. Go nux!

Hej på dig Bum, eller ska jag kalla dig Bump?
Inläggen som du har skapat och kommenterat är lätt räknade och himla ointressanta.
Så du din lilla springmask, kryp du in in samma nuxvomica "hål" som du en gång kröp fram ifrån!
Ett parti schack mellan dig och nuxvomica skulle med all säkerhet ta minst en månad, med tanke på att jag inte tror att Ni två ihop har en intelligenskvot större än min sko storlek, och jag har SMÅ fötter..Nötter!!

/BOoM!!
2003-09-22, 22:41
Bannlyst
Citat:
Hej på dig Bum, eller ska jag kalla dig Bump?
Inläggen som du har skapat, och som skulle vara utav intresse är lätt räknade. Så du din lilla springmask, kryp du in in samma nuxvomica "hål" som du en gång kröp fram ifrån!
Du ska se att det kommer nog gå bra för dig mé, och jag tror nog att du gillar att äta bajs.
Hej på dig Rövunge!
Ett parti schack mellan dig och nuxvomica skulle med all säkerhet ta minst en månad, med tanke på att jag inte tror att Ni två ihop har en intelligenskvot större än min sko storlek, och jag har SMÅ fötter..Nötter!!

/BOoM!!

Hejsan BOoM, "flashigt" nick du har där, att blanda gemener och versaler är alltid lika trevligt. De inlägg jag har skapat (som för övrigt inte är många), har ej varit avsedda att "roa" dig, eller ja, väckt ditt intresse vad det nu är, tips på hur man får billig pizza kanske, vad vet jag?

Vem som har störst intelligenskvot kan man ju fundera över, inte jag antar jag, eftersom jag ju sympatiserar med nuxvomica. Måste nog vara du trots allt, som skapar en ny tråd, för att sedan klaga på att så många nya trådar skapas.
2003-09-22, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bum
Hejsan BOoM, "flashigt" nick du har där, att blanda gemener och versaler är alltid lika trevligt. De inlägg jag har skapat (som för övrigt inte är många), har ej varit avsedda att "roa" dig, eller ja, väckt ditt intresse vad det nu är, tips på hur man får billig pizza kanske, vad vet jag?

Vem som har störst intelligenskvot kan man ju fundera över, inte jag antar jag, eftersom jag ju sympatiserar med nuxvomica. Måste nog vara du trots allt, som skapar en ny tråd, för att sedan klaga på att så många nya trådar skapas.

..men de inlägg som du har skapat är ju helt utan intresse, du är ju kort och gott en paragrafryttare.
Mitt tips vad det gäller en billig pizza, det är ju ett svar som kan gynna vissa och smakar det så kostar det
Och jag skriver inga inlägg för att roa andra, eller för att påpeka, tror jag ialla fall, , UTAN att det finns mening för detta, och som sagt IQ kvoten kan ju diskuteras.
Tråd hit och tråd dit, hej på dig, No War!
Men nuxvomica är ändå "överreklamerad", det är väl så man sägr om ett ting?

/BOoM!
2003-09-22, 23:04
Bannlyst
Tack, Bum!

Citat:
Men nuxvomica är ändå "överreklamerad", det är väl så man sägr om ett ting?

/BOoM!
Nuxvomica är inget "ting" utan en växt som du förslagsvis borde äta av om du skulle stöta på den. Tack Bum -du tillhör mina många fans här. Säker på att du är en smart gosse.
2003-09-22, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Nuxvomica är inget "ting" utan en växt som du förslagsvis borde äta av om du skulle stöta på den. Tack Bum -du tillhör mina många fans här. Säker på att du är en smart gosse.

Möjligen så kan jag gör en insats och vägleda Nuxvomica & Bum, prova forum som passar er sort, free6.com "gosse söker
växt"..

/BOoM!!
2003-09-23, 23:43
Medlem
http://www.juicing.com/HylandsSH621e.htm

Hylands Nuxvomica? hehe, alltid kul med roliga sökresultat.
2003-09-24, 12:30
Bannlyst
Visst!

Vi kommer bra överens han och jag så det var ju ett fint namn -men vad var det för en produkt? Hälsokost? Finns Nuxvomica som homeopatmedel.
2003-09-24, 13:33
Bannlyst
men sluta fightas , pöjkar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in