"21:00
Min bil är min älskarinna
Brittisk dokumentär från 2008. Män som är sexuellt besatta av bilar. Här möter vi Edward och Jordan när de åker på en stor bilkongress. Båda är ägare av Volkswagen-bubblor och berättar hur det är att ha ett givande förhållande med en bil. Men hur kommer de att reagera inför en glänsande vacker parad av metall och gummidäck?. Kommer de att klara att vara trogna?. Producerat år 2008. Medverkande: Edward, Jordan"
Vad anser ni om detta? Är detta samma sak som lack och läderfetishister?
Typisk skitproduktion. Vem bryr sig egentligen om de kan vara trogna med sin lilla Bubbla eller om de till slut faller för en vacker, röd italiensk skönhet med lädersäten eller en stor lastbil med rejäla rattar.
Det här känns väl snäppen "över" att digga lack och läder, men fungerar det för dem - visst, kör på i avgasröret (det vill säga "tvåan") för fa-an.
Ah, en typisk femmandokumentär. Finns ju folk som tänder på allt möjligt. En tant är gift med Berlinmuren, liksom.
Lack och läderfetishister brukar väl vilja att lacken och lädret sitter på någon. Om de tänder på lack och läder utan att det sitter på en människa är det väl "samma sak" på så sätt att både bilälskaren och läderälskaren tänder på saker, inte människor.
Skulle vara intressant att visa dom bilder och filmklipp på när man själv gnider sig mot deras bilar. ("Du vet ju hur de slynorna är... Kan inte stava till trohet...")
Tänkte precis starta en tråd men någon hann visst före.
Mecchaphilia (mecchafili på svenska? google ger mig inga svar), som det så fint heter, verkar enligt dokumentären vara väldigt ovanligt. Jag tyckte att han sa att det bara fanns 14 i världen, så vi har väl knappast en sådan tur att någon hänger på FB. Ganska intressant det här, sätter lite färg på tillvaron. Skadar de ingen annan (eller annans egendom) så får de hålla på med vad de vill tycker jag.
Haha, såg precis att han pratade lite med Vanilla, och svar fick han tydligen också.
Nog för att jag vet att vissa blir fästa vid sina bilar, men någon gräns får det väl finnas..? Skaffa en kvinna (eller man) att ha sex med, och en bil att köra
Var väl inte låänge sedan Aftonbladet hade en artikel om en kille som var bilkåt?
Jag har iofs ingen sexuell dragning till fordon av olika slag men nog fan blir man sådär lyrisk när man får se en vacker Goldwing komma glidande... då önskar man att man kände ägaren så att man kunde få sig en åktur på skönheten