2003-09-22, 19:10
Medlem
unix_cores avatar
Låsa trådar, den funktionen borde enligt min åsikt tas bort!

Det hindrar oftast bara folk att framföra vad dom tycker, känns ofta som en ren censur...

Vad tycker ni?

edit: Ughh, den här tråden skulle ju bli en omröstning..
Citera
2003-09-22, 19:16
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unix_core
Låsa trådar, den funktionen borde enligt min åsikt tas bort!

Det hindrar oftast bara folk att framföra vad dom tycker, känns ofta som en ren censur...

Vad tycker ni?

edit: Ughh, den här tråden skulle ju bli en omröstning..

Borde tillämpas med något större försiktighet än vad som nu sker
men bör finnas kvar.

Man borde också radera felaktiga trådar som egentligen av misstag
är replys till annan tråd istället för att låsa dem.
Citera
2003-09-22, 19:20
Medlem
till unix_core: om moderatorn inte låste trådar så skulle allt spåra ut helt så låsning e nödvändigt och om du vill ha omrösting så måste du säga till en moderator för det e bara dom o admin som kan ha omröstning.

till Mihailovic: det e bara admin som kan radera inlägg o trådar. moderator kan bara göra edit i dom. så har jag uppfattat det som.

EDIT: till unix_core: oGGo har skrivit i en tråd hur man ska gå tillväga om man vill ha omröstning
Citera
2003-09-22, 20:52
Medlem
Mr Testhers avatar
Jag skall bara rätta dig lite .:RzA:.!

Vi moderatorer kan låsa, låsa upp, flytta, editera och radera m.m. trådar och enskilda inlägg i de forum vi modererar.
Det var i tråden Omröstningar som jag talar om hur en "vanlig" användare kan ta hjälp av en moderator för att skapa en omröstning i väntan på att alla får den möjligheten (be om hjälp via PM).
Citera
2003-09-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Jag skall bara rätta dig lite .:RzA:.!

Vi moderatorer kan låsa, låsa upp, flytta, editera och radera m.m. trådar och enskilda inlägg i de forum vi modererar.
Det var i tråden Omröstningar som jag talar om hur en "vanlig" användare kan ta hjälp av en moderator för att skapa en omröstning i väntan på att alla får den möjligheten (be om hjälp via PM).

tack för att du la ljus över det hela så vi vet vad ni kan göra med mod status. trodde ni inte kunde radera men jag hade fel men nu vet jag det. sen hade inte jag läst den tråden du hänvisade till men det var denna tråd jag skrev att oGGo snackade om omröstning.
men jag har en fråga. e det Admin som har tagit bort omröstning funktionen för oss eller e det själva Vbulletin som har gjort det för på phpbb funkade det för alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in