Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-20, 23:48
Medlem
Mumpss avatar
Hm

Citat:
Ursprungligen postat av Spoonfed
Tänkte exakt samma sak. Hörde riktigt "Barnrumpa!" lite nedlåtande i skarp qvinnoton.

Så det var inte en ledtråd att personen ifråga kallar sig Kellywoman?
Citera
2007-07-21, 01:42
Medlem
Jag erkänner! Det är mitt barn!
Citera
2007-07-21, 02:46
Medlem
Det är nog så enkelt att tröjan hänger ned ifrån brösten, istället för att smita åt runt magen.
Citera
2007-07-21, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Kolla den här bilden (http://www.aftonbladet.se/nyheter/0707/11/NYHETER-11s11-nymadde-367_438.jpg) i den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1117034,00.html.
Ser hon inte lite väl bred ut om magen? Är det månne tröjan som luras, eller håller Madde på att odla en liten tarantella?

Edit: Ser nu att hon kommer ut från affären "diet shop" . Gjorde rubriken lite tydligare också.

vem bryr sig ?
Citera
2007-07-21, 09:31
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Hon är varken gravid eller fet utan har helt enkelt varit dum nog att haka på den idiotiska trenden att ränna omkring i fula och pösiga tunikor med höftbälte som skulle få Paris Hilton att se sjukligt överviktig ut. Kommer aldrig förstå mig på folk som anstränger sig för att se fulare ut än de egentligen är. Snart blir det väl mode att stoppa in en massa bomull i munnen så att ansiktet ser extra plufsigt ut.

Det här är dock (marginellt) bättre än att behöva se en massa bara degmagar ute på stan, så jag ska inte klaga alltför mycket.
Citera
2007-07-21, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henjse
det är förmodligen därför som hon är så förbaskat vacker. Skulle jämföra henne med en ung Tilde de Paula (innan hon bantade bort allt underhudsfett).

Madde är vacker och hon ser ut som en kvinna i kroppen och inte som en 12 åring med enorma sillisfyllda pattar
Citera
2007-08-04, 20:55
Medlem
hedets avatar
Se & Hörs gravidchock-artikel resulterade i att tidningen slog försäljningsrekord, enligt Dagens media (http://dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=117023).

Kanske är det dags att de goda samariterna på flashback får del av kakan?
Citera
2007-12-12, 10:21
Medlem
flummeys avatar
Prinsessan Madeleine gravid?

Är det bara jag som tyckte att prinsessan Madeleine såg gravid ut på nobelfesten? Och sen så står det idag att hon drabbades av vinterkräksjukan medan Kungen och Silvia delade ut priserna. Själv blir jag lite misstänksam.
Vore ju jättekul
Citera
2007-12-12, 10:23
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummey
Är det bara jag som tyckte att prinsessan Madeleine såg gravid ut på nobelfesten? Och sen så står det idag att hon drabbades av vinterkräksjukan medan Kungen och Silvia delade ut priserna. Själv blir jag lite misstänksam.
Vore ju jättekul
Om hon vore gravid så blev det abort direkt...
Citera
2007-12-12, 10:31
Medlem
flummeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om hon vore gravid så blev det abort direkt...
Varför?
Citera
2007-12-12, 10:32
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Varför?
Hon har inte gift sig än. Kungligheter brukar vara ganska noga med att saker ska ske i "rätt ordning"...
Citera
2007-12-12, 10:32
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Varför?

Victoria måste gifta sig och ploppa ut en unge först...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in