Hon är varken gravid eller fet utan har helt enkelt varit dum nog att haka på den idiotiska trenden att ränna omkring i fula och pösiga tunikor med höftbälte som skulle få Paris Hilton att se sjukligt överviktig ut. Kommer aldrig förstå mig på folk som anstränger sig för att se fulare ut än de egentligen är. Snart blir det väl mode att stoppa in en massa bomull i munnen så att ansiktet ser extra plufsigt ut.
Det här är dock (marginellt) bättre än att behöva se en massa bara degmagar ute på stan, så jag ska inte klaga alltför mycket.
Är det bara jag som tyckte att prinsessan Madeleine såg gravid ut på nobelfesten? Och sen så står det idag att hon drabbades av vinterkräksjukan medan Kungen och Silvia delade ut priserna. Själv blir jag lite misstänksam.
Vore ju jättekul
Är det bara jag som tyckte att prinsessan Madeleine såg gravid ut på nobelfesten? Och sen så står det idag att hon drabbades av vinterkräksjukan medan Kungen och Silvia delade ut priserna. Själv blir jag lite misstänksam.
Vore ju jättekul
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!