2023-09-19, 22:05
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruntimmerskarl
Aj aj aj, börjar hon inte tappa i utseende eller vad sjutton är det här, bara ett olyckligt foto?

https://www.hant.se/kungligt/prinses...ldning/8411054

Inte bra. Och vad är grejen med den nya häxnäsan? Nästippen verkar redan ha börjat segna ner som på en åldring.
Citera
2023-09-22, 21:04
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Inte bra. Och vad är grejen med den nya häxnäsan? Nästippen verkar redan ha börjat segna ner som på en åldring.
Silvias mamma hade väl en sådan näsa (jag brukar tänka på den som örnnäsa) och Silvia har väl också utvecklat en sådan på äldre dar?
Citera
2023-09-23, 09:35
Medlem
PrincessAnnes avatar
Från dagens Expressen: "Drottning Silvia gör det. Prinsessorna Madeleine och Sofia gör det också.
Kronprinsessan Victoria gör det absolut.Alla bär de kläder från By Malina och Soft Goat. Bakom de två framgångsrika modemärkena står två gamla kompisar, modeprofilerna Malin Ek Andrén och Stephanie Bergström".
Stephanie är gift med Jonas Bergström. Är det inte lite konstigt att Silvia, Victoria och inte minst Madeleine handlar hennes kläder?
Citera
2023-09-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Från dagens Expressen: "Drottning Silvia gör det. Prinsessorna Madeleine och Sofia gör det också.
Kronprinsessan Victoria gör det absolut.Alla bär de kläder från By Malina och Soft Goat. Bakom de två framgångsrika modemärkena står två gamla kompisar, modeprofilerna Malin Ek Andrén och Stephanie Bergström".
Stephanie är gift med Jonas Bergström. Är det inte lite konstigt att Silvia, Victoria och inte minst Madeleine handlar hennes kläder?

Hon har väl sålt Soft Goat för ngt/ett par år sedan? Hela Jonas-storyn är ju märklig, han är ju picture perfect för att som vanlig gifta sig med en prinsessa och så kommer handbollsnorskan i vägen och prinsessan blir ihop med ett träsktroll istället… bra saga
Citera
2023-09-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Hon har väl sålt Soft Goat för ngt/ett par år sedan? Hela Jonas-storyn är ju märklig, han är ju picture perfect för att som vanlig gifta sig med en prinsessa och så kommer handbollsnorskan i vägen och prinsessan blir ihop med ett träsktroll istället… bra saga
Nja hon är fortfarande delägare via det nya ägarbolaget och representant för bolaget. Så varumärket är ju fortfarande starkt förknippat med henne.
Citera
2023-09-25, 13:33
Medlem
Citat:
Jag ser inte varför det skulle vara märkligt? Snarare tvärtom, det vore ju vulgärt att bry sig om vad Stephanie Bergströms make en gång ställde till med. Det är väl knappast Stephanies fel att Jonas Bergström gjorde bort sig i Norge? Det var ju inte Stephanie han var otrogen med, då kan jag hålla med om att det hade varit lite märkligt...
Citera
2023-09-25, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Nja hon är fortfarande delägare via det nya ägarbolaget och representant för bolaget. Så varumärket är ju fortfarande starkt förknippat med henne.

Aha! De måste ju ha träffats ganska mkt typ på bröllop och födelsedagsfester med sina gemensamma vänner. Mer sliding doors än i filmen - undrar om Jonas (exkl. att det är olika kvinnor) någon gång ångrat sig och tänkt att det kungliga livet varit roligt? Vilken omställning för hela hans familj och släkt - poff så var säpo och tiaror borta!
Citera
2023-09-25, 18:51
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Jag ser inte varför det skulle vara märkligt? Snarare tvärtom, det vore ju vulgärt att bry sig om vad Stephanie Bergströms make en gång ställde till med. Det är väl knappast Stephanies fel att Jonas Bergström gjorde bort sig i Norge? Det var ju inte Stephanie han var otrogen med, då kan jag hålla med om att det hade varit lite märkligt...
Men Stephanie och Madeleine var tydligen nära vänner, och sedan blev Stephanie ihop med Jonas efter det uppslagna förlovningen...jag tycker att det skulle kännas konstigt, även om Stephanie naturligtvis inte kan lastas för Jonas uppförande.
Citera
2023-10-05, 10:23
Medlem
rex144s avatar
Jag förstår inte varför Madeleine som var snygg som ung gifte sig med en sån fet gris?
Idag är på grund av långt gången alkoholism är han helt svullen i ansiktet men han var smällfet redan närde gifte sig.
Citera
2023-10-05, 11:28
Medlem
Citat:
Men Stephanie och Madeleine var tydligen nära vänner, och sedan blev Stephanie ihop med Jonas efter det uppslagna förlovningen...jag tycker att det skulle kännas konstigt, även om Stephanie naturligtvis inte kan lastas för Jonas uppförande.
Vill minnas att jag läste, när det begav sig, att Madeleine var villig att stryka ett streck över Jonas ONS med Tora. Men att kungen ansåg att det måste bli en brytning iom offentligheten - så behandlar man inte en prinsessa…
Citera
2023-10-05, 12:11
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Vill minnas att jag läste, när det begav sig, att Madeleine var villig att stryka ett streck över Jonas ONS med Tora. Men att kungen ansåg att det måste bli en brytning iom offentligheten - så behandlar man inte en prinsessa…
Ja, den där gamla historien skulle nog dras upp om och om igen om de hade gift sig...till och med nu skrivs det om den med jämna mellanrum. Det är nog ingen bra PR för kungahuset. För att kvala in i den familjen måste man nog antingen vara en renlevnadsmänniska som Daniel eller utlänning som Chris (svårare att kolla upp hans bakgrund).
Citera
2023-10-05, 15:37
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag förstår inte varför Madeleine som var snygg som ung gifte sig med en sån fet gris?
Idag är på grund av långt gången alkoholism är han helt svullen i ansiktet men han var smällfet redan närde gifte sig.
Rik utlänning med internationell bakgrund som gav henne möjlighet att komma bort från Sverige och offentligheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in