2007-07-12, 08:56
Medlem
brianmolkos avatar
Modet som är konstigt bara
Citera
2007-07-12, 12:32
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanderson
Hoh precis vad jag själv funderade på när jag kollade igenom artikeln idag. Däremot tror jag inte att hon är gravid för det skulle kännas som en liten skandal nästan, eller åtminstone något som tidningar redan borde nappat på i så fall.
Jag tror ingen tidning vågar skriva något innan Hovet bekräftar det. De kan skriva lite försiktigt till en början för att öka på ryktesspridningen och tvinga fram en kommentar till slut.

Skulle det vara skandal att en prinsessa blir gravid utan att vara gift? För 50 år sedan möjligtvis, men knappast bland folk som är uppväxta på senare tid. Är det inte så att det är vanligare att ett barn föds av en ogift kvinna än av en gift?

Jag har ingen uppfattning om hon är gravid eller inte men jag håller det inte för osannolikt.
Citera
2007-07-12, 12:46
Medlem
Diamantinas avatar
Fanns ju en bild på henne i bikini för ett par år sedan, där magen stod ut ordentligt. Mycket god mat och ännu mer champagne skulle jag tippa på.
Citera
2007-07-12, 12:50
Medlem
Ali Keiths avatar
Madde har ju aldrig varit särskilt trådsmal och hon lär nog inte bli smalare med åldern heller.
Citera
2007-07-12, 13:19
Medlem
henjses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali Keith
Madde har ju aldrig varit särskilt trådsmal och hon lär nog inte bli smalare med åldern heller.

det är förmodligen därför som hon är så förbaskat vacker. Skulle jämföra henne med en ung Tilde de Paula (innan hon bantade bort allt underhudsfett).
Citera
2007-07-12, 13:34
Medlem
Ali Keiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henjse
det är förmodligen därför som hon är så förbaskat vacker. Skulle jämföra henne med en ung Tilde de Paula (innan hon bantade bort allt underhudsfett).

Jag håller med. Madde är perfekt.
Citera
2007-07-12, 14:28
Medlem
Heinzes avatar
Tillsägelse till -Wasteland-

Läs stickyn:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=383742
/MOD
Citera
2007-07-12, 18:49
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Skulle det vara skandal att en prinsessa blir gravid utan att vara gift?
I hennes kretsar är det skandal, och Aftonslasket skulle antagligen också basunera ut skandal.
Citera
2007-07-13, 19:20
Medlem
Softis...s avatar
Olika alternativ.
Partymage.
Kläder i vinden.
Bulle i ugnen.
Kameravinkel.
Den dagen-dagen.
Maten dagen innan.
Diet Shop mat...
osv
Citera
2007-07-13, 19:26
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
I hennes kretsar är det skandal, och Aftonslasket skulle antagligen också basunera ut skandal.

Kommentarer avseende bilden och rundeln deletas på vissa mediasiter.
Skvallerslasket som skulle tjäna grova pengar på lösnummerförsäljning med div antydningar länkade till bilden som de brukar är väl tysta. Har media äntligen börjat visa hänsyn, eller ?
Citera
2007-07-17, 10:01
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/07...ine-70_438.jpg

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...120816,00.html

Madde har inte gett upp beach 2007 än...
Citera
2007-07-17, 12:30
Medlem
Måttligs avatar
Jag tror knappast att hon är gravid. Skulle hon dock bli det utanför äktenskapet så hänger allt på om det kommer ut eller inte.
Kan de hemlighålla det så kanske hon gör abort, men om det blir en "officiell hemlighet" så är jag övertygad om att de väljer att behålla det framför att bli ett slagträ i den (tyvärr) allt mer intensiva abortdebatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in